Încă de prin minutul 10 al meciului cu Ungaria devenise clar că vom pierde. Să nu conduci niciodată într-un meci e una, asta reprezintă o înfrîngere, dar să să fii condus şi la o diferenţă de nouă goluri constituie deja un eşec.
Echipa noastră a părut o maşină de curse blocată într-o treaptă de viteze inferioară. Este cel mai frustrant mod de a fi învins, anume să ai la dispoziţie o echipă care deţine tot ce-i trebuie pentru a cîştiga, dar tu, ca antrenor, să nu poţi uni toate acele puncte tari într-un sistem performant.
Nu sînt un priceput în ale handbalului, însă urmărind partida cu Ungaria orice profan înţelege că sportul acesta nu înseamnă doar forţă, ci presupune în primul rînd capacitatea de a-ţi surprinde adversarul şi de a profita în urma greşelilor lui. Forţa trebuie îngemănată cu concentrarea, cu iuţeala şi cu viclenia, iar circulaţia rapidă a balonului, pe toată deschiderea semicercului, reprezintă primul semn de sănătate al unei echipe. Or, să forţezi mereu intrarea prin centru este ca şi cum ai jefui o bancă trimiţînd o notă de înştiinţare poliţiei, cuprinzînd toate detaliile acţiunii.
După ce am ratat ocazia de a ne impune jocul, am dovedit şi că ne este imposibil să ne adaptăm la stilul adversarelor. Cînd ai o extremă excepţională, Ramona Maier, care poate evolua pe ambele părţi ale terenului, dar ea nu este jucată corespunzător, înseamnă că practici jumătate de handbal. Nu Ungaria a evoluat o mare parte din meci în inferioritate numerică, ci România. Pur şi simplu, extremele noastre păreau a fi pe teren doar pentru a ţine un adversar la marcaj în acea zonă a terenului.
În schimb, cînd mingea era la unguroaice, handbalul părea simplu, rapid şi eficient. De cîte ori imaginile le surprindeau, păreau relaxate şi zîmbitoare, în timp ce ale noastre dădeau impresia unor elevi disperaţi că timpul examenului se scurge şi ei nu pot găsi răspunsul. Ca la o paradă militară în Piaţa Roşie, ne-am expus cu mîndrie cele mai performante arme, lustruite şi ameninţătoare, dar fără glonţ pe ţeavă.
Erau certate fetele între ele? Făceau Beşe şi Amariei schimb de reţete în centrul apărării? Cum e posibil ca Ionela Gâlcă, desemnată cel mai bun pivot la Campionatul Mondial din Franţa, de la sfîrşitul anului trecut, să înscrie doar un gol şi acela pe contraatac? Era ea singurul pivot din lotul nostru? Este stilul conflictual al domnului Tadici, veşnic generator de polemici şi de tensiuni, singurul care poate funcţiona?
E posibil ca handbalul nostru feminin la nivel de naţională să pătrundă în zodia pe care fotbalul masculin o traversează de mult. Înaintea meciurilor importante, să rememorăm rezultatele bune din amicale, sperînd că portarul nostru va prinde o zi bună. Apoi, după meci, să ne mulţumim cu eterna declaraţie a celor incapabili să-şi asume înfrîngerea: “Atît s-a putut”.
pe 20 August 2008 12:43
mi se pare ca oricum in ultima vreme nationala de handbal a romaniei a fost supraestimata. umflata in materiale de presa. niste jucatoare mereu in conflict cu antrenorul. si un antrenor ramas fara resurse. s-a intamplat ceva normal cand ne-a trosnit ungaria.
pe 20 August 2008 12:55
Un sir nesfarsit de tristeti, nu cred ca o parte din olimpicii Romaniei au fost supraestimati. Lipsa de concentrare (Dragulescu, Grasu), capul in nori, ca sa nu spun altfel despre inotatorul acela cu antrenoarea lui cu tot, o stare conflictuala la nationala feminina de handbal (cred ca asa se spune mai nou cand antrenorul inujura elevele). O suma de non rezultate, firesti, nu pentru ca “atat s-a putut” ci pentru la acest nivel s-au pregatit sportivii nostri. Nu tu pista de canotaj, ci antrenament printre barcile cu motor ale puslamalelor tranzitiei, sport in scoli se face ca vai de mama lui, de recrutarea talentelor, juniori, antrenori…nu mai pomenesc. Am luat un aur la maraton, acolo unde nu se gandea nimeni, dar atleta se pregateste in Statele Unite.
N-am spus nimic nou, stie toata lumea, dar Olimpiada e aproape gata si nu se va mai face nimic, ca oricum am luat mai multe medalii decat am sperat
pe 20 August 2008 13:01
Salut. Am revenit de la mare. Bine v-am gasit.
Eu cred ca s-a incheiat un ciclu. Intrebarea este daca urmeaza altul.
pe 20 August 2008 13:06
amorphis05
antrenorul acela isi injura elevele de cand s-au inventat lumea si pamantul. dragulescu nu e supraestimat, nationala de handbal, da. au avut o pasa buna cu argintul acela mondial si ne-am agatat de el ca de sfantul duh. acela a fost accidentul, nu seria de esecuri ulterioare. sunt o mana de indolente care puteau mai mult, cu un antrenor aflat mai ales in conflict cu el insusi.
AG,
te-ai bronzat?
pe 20 August 2008 13:10
Bine ai revenit! … si bine am revenit, ca si eu am fost absent vreo 2 sapt
Eu cred ca ar trebui privita altfel situatia:
echipa de handbal fete se claseaza pe unul din locurile 5-8 la olimpiada. Performanta este identica cu cea realizata de generatia lui Hagi in 1994 la C.M.
Atunci, pentru un loc 5-8 le-am facut statui unor sportivi ce aveau un buget de cel putin 20 de ori mai mare decat al handbalistelor, acum suntem in aceeasi situatie si vrem sa punem la zid.
De ce?
Suntem misogini sau doar fotbal-maniaco-dependenti?
pe 20 August 2008 13:13
Gabi Koreanu
eu da, sunt misogina, dar asta nu are nici macar o legatura cu nationala lui Tadici. Compari, dupa parerea mea, merele cu ciorapii, deoarece nationala de fotbal cu Hagi in ea nu castigase locul 2 la mondiale.
vrei sa stii de ce ma enerveaza? pentru ca sunt vedete pompate, fara strop de modestie, increzute in asa masura incat au crezut ca e suficient sa se prezinte pe teren ca sa castige meciul cu ungaria.
pe 20 August 2008 13:16
shmeny
cu un antrenor echilibrat psihic ar fi putut mai mult, insa e doar o parere. Antrenorii gen Tadici, Halagian au cam disparut. Erau buni pe vremea lui Ceasca poate, cand performanta se facea cu biciul.
BTW, ai vazut ca nu m-am inselat cand am prevazut o surpriza din partea Anamariei Brinza
pe 20 August 2008 13:16
da’ serios…ca deja ma enervez. rugbyul cand incepe?
pe 20 August 2008 13:18
Gabi Koreanu,
Brinza e numarul 2 mondial. La Olimpiada a fost finala normala, numarul 1, Heidemann, cu numarul 2, Anutza!
pe 20 August 2008 13:20
shmeny
nu compar mere cu ciorapi. Locul 5 in lume e acelasi lucru, fie ca e fotbal, volei sau ce vrei tu, atunci cand vorbim despre sport.
Conteaza ca la handbal veneau de pe locul 2, iar fotbalistii de pe 12? Ala era trecut, numai ca noi romanii asa suntem obisnuiti sa traim in trecut, nu in prezent.
pe 20 August 2008 13:21
salve!
cred ca antrenorul nostru a fost mult depasit de evenimente si prea nervos…
iar jucatoarele cu personalitate, pe care se baza el de fapt, au obosit sa fie injurate…
e adevarat ca antrenorii injura; numai ca unii dintre ei stiu cans sa o faca, altii nu.
si mai e o chestie de bun simt. daca stii ca ai gresit, asumati naibii raspunderea, nu arunca cu rahat in stanga si-n dreapta!
am vazut declaratiile lui Tadici, inainte si dupa infrangerile astea doua. o fi un antrenor bun, nu ma bag, dar ca om e un …porc
si pentru mine cel putin, nu mai inseamna nimic, indiferent cate olimpiade va castiga de acum inainte!
pe 20 August 2008 13:22
jim
inca n-am trecut la placaje. Deocamdata ne impungem de la distanta
pe 20 August 2008 13:24
locurile astea 4 , 5 pe care le-am tot obtinut (nu ma refer la handbal) nu sunt de aruncat. in era dopajului ele se pot transforma oricand in medalie…
pe 20 August 2008 13:27
pai eu tin cu argentina in van?
pe 20 August 2008 13:27
the judge,
bravo, ma! uite cineva cu care rezonez la capitolul tadici. da’ sa stii ca se potriveste cu elevele lui. nu degeaba l-au dat minunatele cu caracter deplin afara de la oltchim.
gabi koreanu,
locul 5 in lume e locul 1.000 in lume cand ti-ai propus singur sa vii de la Beijing cu medaliile de aur…
jim,
rugbyul a fost sport olimpic, dar nu mai este. fa o cerere la Comitetul International Olimpic si vezi ce rezolva ei.
pe 20 August 2008 13:30
shmeny
din pacate, unii nu stiu nici sa castige, nici sa piarda!
pe 20 August 2008 13:30
shmeny
ce spui tu e alta poveste. Eu nu ma bag in declaratiile lor. Si Pitzi spunea ca e posibil sa castigam la europene. E vorba de realitate.
Realitatea e ca mai mult de bronz nu se putea spera: Rusia si Koreea erau mult peste noi.
pe 20 August 2008 13:33
inca ceva…
oare de ce cand ma gandesc la tadici, imi aduc aminte de piturca…
pe 20 August 2008 13:34
Pentru mine surpriza nr. 1 la olimpiada a fost ca Rusia nu a castigat nici o medalie la gimnastica: nici la fete, nici la baieti.
Cum le-au interzis vodka, cum s-a terminat cu performanta
pe 20 August 2008 13:34
koreanule
pe 20 August 2008 13:34
comment sincron, am vrut sa spun
pe 20 August 2008 13:36
sau poate e un schimb: unii cad, altii se ridica. poate chiar e normal sa se intample asa, din editie in editie.
pe 20 August 2008 13:39
shmeny
da. problema e insa de unde cazi si pana unde te ridici
si mai conteaza si cum o faci…
pe 20 August 2008 13:42
varza…asta e cuvantul potrivit pentru a descrie jocul nostru de ieri
aici nu e de condamnat doar tadici ci si fetele…pai nu am vazut ieri la ele pic de daruire, vointa sau dorinta de castiga
in schimb am vazut din plin indolenta si figuri
poate e mai bine asa si rezultatul asta o sa le aduca cu picioarele pe pamant
pe 20 August 2008 13:48
cand e urmatoarea olimpiada?
pe 20 August 2008 13:50
daca ar fi luat medalie,injuraturile lui Tadici deveneau “o puternica motivatie”,neputinta fetelor “o mininata tactica de adormire a adversarelor’,s.a.m.d..
pe 20 August 2008 13:51
dana
pai aici se vede antrenorul.
el trebuie sa-si simta elevele.
sa le motiveze. sa le schimbe.
sa le injure, daca altfel nu se poate.
dar, daca ele isi pot pierde capul, din prostie, din mandrie si orgoliu,
el nu poate, nu trebuie sa o faca!
si inca ceva. e datoria lui, de antrenor, de dascal, sa le apere, chiar si atunci cand gresesc.
pentru ca, impreuna, sunt o echipa!
pe 20 August 2008 13:53
till death do them apart! some milk and cookies and shit.
pe 20 August 2008 13:55
jim
pe 20 August 2008 13:58
jim
mi s-a pus rau pata pe tadici asta! no sweets, no milk. just shit!
pe 20 August 2008 13:59
the judge,
nu am zis ca nu trebuie condamnat tadici (am zis ca nu e el unicul vinovat)
tadici mie mi se pare depasit ca si antrenor pentru secolul asta
dupa ce ca sufera de mania persecutiei(cum zicea cineva pe aici, seamana cu piturca) are si metode absurde de pregatire si motivare
mie nu mi se pare ca injuraturile ar putea motiva pe cineva,dar ma rog….
si pe langa asta am citit reportajul de pe gsp: nu au avut pauza deloc, au pierdut mese pentru ca vizionau casete…..
si dupa aia vine tadici si zice ca el nu are ce sa isi reproseze ci “atat s-a putut”
pe 20 August 2008 14:00
jim,
urmatoarea olimpiada e aia la care o sa concurez io. londra 2012
dana,
go girl go! asa te vreau!
pe 20 August 2008 14:00
ma eu nu inteleg care e tragedia. fetele alea asta reprezinta, locul 5-8. nationala aia minune si-a in finala mondialului mare omor de la rusoaice. daca mai jucau de 8 ori alea le mai bateau de 9. si asta a fost momentul lor de glorie. acum le mai bat si altele carora le-a venit randul la momentul de glorie.
pe 20 August 2008 14:02
2012 cand pica?
pe 20 August 2008 14:04
jim
nu e ma nici o tragedie.
cautam si noi tapul ispasitor, in cel mai pur stil romanesc.
si ne scoate din sarite nesimtirea si nepasarea unora…
doamne ce-as mai bea o bere…
pe 20 August 2008 14:06
Doamne si eu! asta in caz ca tie iti trimite, sa se consemneze ca sunt si eu la rand
pe 20 August 2008 14:12
jim
amice. io zic sa ne deplasam pana la frigider…ca stii cum e. pana la dumnezeu iti beau berea sfintii…
pe 20 August 2008 14:14
voi si berile voastre!
) despre orice vorbim, ajungeti tot la bere.
)
pe 20 August 2008 14:15
shmeny,
exact la asta ma gandeam si eu
nu stiti ca alcoolul e contraindicat pe canicula?
pe 20 August 2008 14:16
shmeny
Corect. Si mie mi se pare o comparatie aiurea asta cu locul 5.
dana
Unguroaicele au jucat excelent. Am vazut si pase intre extreme, de-alea paralele cu poarta.
pe 20 August 2008 14:16
shmeny
cand ai dreptate, ai!
pe 20 August 2008 14:16
dana
Nu fi rea. Nu e canicula.
pe 20 August 2008 14:18
@dana
care canicula soro ca la mine bate ac-ul.
@judge
la mine in frigider e doar nestea.
@AG
pasele alea sunt un fel de “a schimbat partea” la fotbal?
pe 20 August 2008 14:18
jim: dupa apocalipsa, cam la vreun an
pe 20 August 2008 14:18
AG
cum adica?!
vrei sa spui ca am avut si adversar?! deci nu s-au batut singure? mai sa fie! io asa am crezut, dupa declaratiile unora
pe 20 August 2008 14:18
@all: Salutare!
@AG: Bine-ai revenit!
pe 20 August 2008 14:20
jim,
in care frigider e la TINE Nestea?
pe 20 August 2008 14:21
jim
iar io beau suc de rosii. ca iau pastile cu pumnul…ma pregatesc (in secret) pentru Londra 2012
pe 20 August 2008 14:24
@socio
deci sa ma apuc sa-mi fac bagajul?
@shmeny
in frigiderul comun din biroul unde sed.
@judge
vezi cu scrima ca te ia shmeny la spavanakis
pe 20 August 2008 14:26
jim: nu, barca
pe 20 August 2008 14:45
s-a anuntat si forma sub care vine apocalipsa? si tocmai vorbeam cu un prieten de posibilitatea unui rafting.
pe 20 August 2008 14:53
jim
cica o sa ploua cu bere neincetat vreme de cateva luni.
in isteria generala cauzata de inundatia cu bere mutimi intregi se vor sinucide vesele prin innec.
ultimii doi oameni, gheorghe si saveta, vor supravietui miraculos strabatand marile inspumate agatati de un butoi cu vin vechi, respectiv cu rachiu de cirese.
dupe ce berile se vor retrage, cei doi vor porni clatinandu-se usor pe 7 carari si vor arunca peste cap sticlele goale, din care vor renaste noii locuitori ai pamantului…
pe 20 August 2008 14:57
cred ca-s cam tari antibioticele astea…
pe 20 August 2008 14:58
Ce ati citit mai sus reprezinta pe scurt scenariul noului film romanesc cu sperante la Cannes, “Apocalipsa dupa judge”
pe 20 August 2008 14:59
pai si barca la ce-mi mai trebuie?
am vazut eu in titanic ca merge sa-i prostesti pe prosti. le zic lu’ gheo si saveta ca le dau cate o bere daca imi dau mie butoiul lor.
pe 20 August 2008 15:07
jim: chiar tu ziceai ieri ca pana si reginele… Berea… stii tu… Acum intelegi pentru ce-ti trebuie barca? Pe post de wc ecologic. Doar nu vrem sa poluam berea
pe 20 August 2008 15:10
ca daca o poluam, gheo si saveta o sa zica:”ne pisam pe berea ta!”. si hop top ca ma duc dupa leonardo, gil, pitis si restul tarafului.
ai dreptate. once o barca always a barca!
pe 20 August 2008 15:12
se poate sa fi pus astia vodca in sucul de meu de rosii?
pe 20 August 2008 15:16
AG
Bine ai revenit.
pe 20 August 2008 15:17
Nu am vazut meciul …..deci ma bucur ca nu l-am vazut..
pe 20 August 2008 15:19
jim
G & S nu-s bautori de bere…de-aia vor supravetui, fiecare cu butoiul de salvare individual…
din informatiile pe care le detin,
tu esti printre cei care au declansat potopul,
cand la vederea ceaiului de ness din frigider ai exclamat: “unde nu da, doamne sa ploua cu bere, sa dea faliment fabricile de umbrele!”
iar cand a inceput sa ploua mai serios, ai fost primul care si-a part acoperisul de la casa, sustinand ca e inutil!
pe 20 August 2008 15:20
Stiam ca Ungaria e un adversar foarte puternic, dar Romania nu a fost pregatita inca de la inceputul olimpiadei. Cred ca a cam inceput sa le ploua in nas, si nu au tratat cu atentie acest eveniment.
o zi minunata iti doresc
pe 20 August 2008 15:22
in cazul acesta prefer potopul traditional, cu apa, pentru ca eu nu sunt bautor de apa, deci conform rationamentului, eu voi supravietui.
pe 20 August 2008 15:23
si ultima virgula e pusa din axces de zel de bou care ma aflu.
pe 20 August 2008 15:25
Va las sa meditati serios (eventual cu o bere langa voi) asupra apocalipsei prezentate anterior. O zi frumoasa tuturor!
On topic: Hai Steaua! Hai Romania!
pe 20 August 2008 15:32
socio
numai bine!
hai Craiova! hai Romania!
pe 20 August 2008 15:33
survivor jim
I wish you luck!
pe 20 August 2008 16:08
judge
aia nu e APOcalipsa, e BEREcalipsa
pe 20 August 2008 16:09
vedeti ca si-a schimbat papa blogul:
http://papagilos.wordpress.com
pe 20 August 2008 16:11
foarte bine scris
pe 20 August 2008 16:18
jim
nu virgula aia e in plus, e alta in minus.
Dăşteptule!
pe 20 August 2008 16:19
Majoritatea, acolo unde mă includ şi pe mine, dau vina pe Tadici.
pe 20 August 2008 16:20
Australia se chinuie, dar nu reuşeşte să ţină pasul cu USA.
pe 20 August 2008 16:23
AG
E GP de F1 weekend-ul ăsta?
pe 20 August 2008 16:29
AG
Bine-ai revenit odihnit si inspirat
all
Buna ziua!
pe 20 August 2008 16:53
@AG
true… te-ai trezit tu destept.
pe 20 August 2008 16:55
jim
Câte beri ai mai băut în ultimele minute ca să te trezeşti şi tu?
pe 20 August 2008 17:08
La ce sport ?
pe 20 August 2008 17:20
Gaby
Esti rautacios cu jim
pe 20 August 2008 17:24
Usain Bolt câştigă aurul şi la 200 m, după cel de la 100 m, realizând şi un nou record mondial, 19.30, cu două sutimi mai puţin decât vechiul record.
pe 20 August 2008 17:25
fighter
Presupun că pe mine mă întreabi cu referire la ce am scris mai sus de AUS şi USA. La baschet mă refeream.
pe 20 August 2008 17:27
Stie cineva de ce nu pot intra la GA?
pe 20 August 2008 17:28
gina
Îţi cere să te logezi, nu? N-am nicio idee dc nu merge.
pe 20 August 2008 17:29
Gaby
Da
pe 20 August 2008 17:39
In Romania, mult prea multa lume isi da cu parerea despre lucruri la care nu se pricepe. De obicei din fotoliu. Cu o bere langa. Suntem campioni olimpici la pareri si la mistouri. E insa un alt fel de olimpism, care n-are in comun cu Coubertin nici macar cat mai au in comun actualele JO. In timp ce la JO se folosesc picioare, maini, capete, pentru misto si pareri n-ai nevoie decat de o gura si vreo 2 degete.
Respect pentru toti sportivii si antrenorii romani prezenti la JO.
pe 20 August 2008 17:40
@Gaby
Cat e scorul?
pe 20 August 2008 17:44
se stia ca tadici e un badaran, dar l-au tinut rezultatele. sper sa-si ia un sut in kur cat mai repede,ca a facut mai mult rau decat bine handbalului, cu tot cu medalia lui…
pe 20 August 2008 17:44
roach
Ma gandeam eu. Asteptam si opinia ta, chiar daca e tot din fotoliu.
pe 20 August 2008 17:46
AG
pe 20 August 2008 17:59
fighter
A câştiga USA, la diferenţă mare. Australia s-a ţinut de ei doar în primul sfert şi în prima parte din a doua. Acum joacă Argentina cu Grecia. Grecia are 40-39 la pauză.
pe 20 August 2008 18:00
Din pacate s-a adeverit din nou proverbul cu pomul laudat …
la plecarea la olimpiada medaliate certe erau anuntate : fetele de la handbal si echipajul de 8+1 … ambele insa au sfarsit asa cum bine ai spus cu “atat s-a putut ” ….
trist este ca de data asta atat handbalistele cat si canotoarele chiar puteau mai mult ….
pe 20 August 2008 18:09
gabriela
8+1 au luat bronz, e medalie olimpica
pe 20 August 2008 18:14
domnule amator in ale formulei 1, daca-ai fi facut vreodata in viata ta sport ai fi stiut ca din pacate apar zile,destul de rare,in care ori cat de mult te-ai straduit nu-ti iese nimic!o astfel de zi a prins echipa noastra ieri!din pacate in locul unor puncte de vedere exprimate competent de specialisti,isi dau cu parerea tot felul de ziaristi aflati complet in afara fenomenului!patetic la extrem articolul scremut de tine!incopetenta actualei generatii de ziariste e crasa!sunteti toti formati la scoala mondenului ati manelizat din pacate stirile sportive!e chiar asa greu ptr voi sa intrati pe un site al unui ziar de specialitate de occident sa vedeti cum trebuie sa arate un articol sportiv!Doamne si cate figuri si fitze mai aveti in cap!sincer Adriane chiar nu meriti sa comentezi o echipa precum cea a Romanie!in ciuda esecului dureros de ieri,fetele alcatuiesc in continuare o mare echipa!dovada:europenele care se vor desfasura in dec in macedonia!
pe 20 August 2008 18:24
dragos tudorache
Dacă ar fi fost meciul cu Ungaria singurul mai slab, dar mie nu mi-a plăcut nici cel pierdut cu Norvegia, în grupă. De asta ce mai zici?
pe 20 August 2008 18:37
stie careva unde si cand se poate vedea Romania – Tara Galilor
pe 20 August 2008 18:40
Gaby,
sigur este f1 in weekend-ul asta.
stiu de la un amic care duminica e nas la o nunta la care ceremonia religioasa se suprapune cu desfasurarea cursei , asa ca m-a rugat sa-i dau telefon din cind in cind sai spun ce se-ntimpla ..
pe 20 August 2008 18:40
* sa-i
pe 20 August 2008 18:49
judge
Pe sport.ro parcă.
pe 20 August 2008 18:49
cristiana
MS
pe 20 August 2008 18:51
Final: ARGENTINA – GRECIA 80-78 / Ginobili, Scola, Nocioni, Delphino şi ceilalţi vor juca în semifinale cu USA.
pe 20 August 2008 18:52
judge
Pe sport.ro la ora 20.00, ora Roamaniei
pe 20 August 2008 18:56
gaby & gina
v-a pup!
pe 20 August 2008 19:15
Gaby,
nu consider un meci slab infrangerea la un gol contra norvegiei,cu un arbitraj corect se termina min egal!in niciun moment romania n-a fost sub norvegia!intr-adevar la ce poarta am avut trebuia sa batem lejer nordicele!
pe 20 August 2008 19:17
gaby
hai argentina!
pe 20 August 2008 19:21
dragos tudorache
Desi nu meritati un raspuns, am sa vi-l dau. Am alergat mai multi kilometri decat pagini ati rasfoit dumneavoastra.
Mie nu mi s-a parut ca “a fost una dintre acele zile”, ci ca Romania, in acest moment, are handbaliste foarte valoroase, dar nu o echipa. Pentru acest lucru vina principala cred ca ii apartine antrenorului.
Altfel, e penibil sa prezinti ca dovada un fapt care nu s-a petrecut.
Multa sanatate.
pe 20 August 2008 19:23
Gaby
Misto meci Argentina – Grecia, dar argentinienii parca nu mai sunt la fel de buni ca acum 4 ani.
pe 20 August 2008 19:24
@ AG
Vine si randul argentinienilor in semifinale!
pe 20 August 2008 19:41
genial
Joaca impotriva SUA? Daca da, de data asta nu prea mai au sanse.
pe 20 August 2008 19:46
@ AG
Da. Kobe Bryant este cel mai popular atlet de la Olimpiada. Si cel mai bun jucator de baschet, bineinteles
pe 20 August 2008 19:54
genial
Nu cumva joaca la Lakers?
pe 20 August 2008 19:55
GA
Poate dă Dumnezeu şi se accidentează Kobe Bryant şi Carmelo Anthony până la meciul cu Argentina. Şi cealaltă semifinală e de urmărit, Lituania-Spania.
pe 20 August 2008 19:56
AG
Kobe Bryant? Da, la Lakers.
pe 20 August 2008 20:03
A început WAL-ROU, pt Q EURO U19 2009.
pe 20 August 2008 20:37
Eu unul am fost bulversat , nu-mi venea sa cred !
Am jucat handbal , stiu cu ce se maninca sporul asta , si daca intr-o echipa intervin certuri , indiferent ca-i intre jucatoare sau jucatoare si antrenor , totul se duce dracului .
Si cum poti uita Adrian noi anul asta am avut TREI RATARI CONSECUTIVE : europene , mondiale si acumolimpiada , deci ceva se intimpla la erchipa aia , ceva nu merge , merge pina in faza preliminara si cind tensiunea creste , se rupe filmul (un hitru ar spune -normal !)
Parerea mea ca antrenorul trebuia schimbat de la europene , nu am nimic cu Tadici , dar antrenorul trebuie sa mentina moralul echipe nu sa-l distruga , degeaba esti antrenor bun daca nu esti in primul rind un prieten si un profesor bun !
pe 20 August 2008 20:39
@ gaby
Esti de coma!
pe 20 August 2008 21:10
rossi
). Pe langa el, trebuie sa existe un psiholog.
Ca Tadici trebuia sau ca trebuie schimbat sunt de acord. Ca el trebuie sa fie prieten si profesor bun, nu prea. Cred ca un antrenor bun trebuie sa fie un antrenor bun (iata tautologia perfecta
pe 20 August 2008 21:45
Gaby
Cum sa-ti doresti asa ceva?
pe 20 August 2008 21:50
@GA
C’m'on
pe 20 August 2008 21:56
@ J
C’mon????
Gaby
pe 20 August 2008 7:55 pm
GA
Poate dă Dumnezeu şi se accidentează Kobe Bryant şi Carmelo Anthony până la meciul cu Argentina.
pe 20 August 2008 22:00
ga
Când ai spus că sunt de comă, la ce te refereai mai exact? La faptul că-mi doresc să se accidenteze cei 2?
gina
Kobe Bryant, pt că e de la Lakers, aş vrea să aibă ceva mai uşor, să rateze doar meciul şi eventual finala, mai ales dacă o vor juca pe cea mare. De Anthony nu mă interesează. Vreau doar să nu joace, pentru că îi intră aruncările de 3…
Simplu. Ca să le fie mai uşor sud-americanilor.
pe 20 August 2008 22:26
@ gaby
Iti zic ceva dar ramane intre noi
Carmelo Anthony joaca power forward si te asigur ca aruncarile lui de 3 puncte sunt incurajate de echipa Argentinei…are un procentaj de reusita de sub 30% all-time chiar daca la Olimpiada a reusit 41% pana acum.
pe 20 August 2008 22:40
@GA
Ti-am zis eu. Asa inteleg si eu ceva.
pe 20 August 2008 22:44
Gaby
Nu uita. Victoria e mult mai dulce cand e muncita.
pe 20 August 2008 22:56
gina
Lasă asta. Echipa USA de acum nu poate fi învinsă decât de ea însăşi.
pe 20 August 2008 22:57
ga
Nu mă interesează procentajul all-time. Ăsta actual e important.
pe 20 August 2008 23:01
ga
Dacă lui Anthony i se permite să arunce de la 3, îi intră multe.
pe 20 August 2008 23:07
Esti tare
pe 21 August 2008 00:56
care sunt sporturile de care poti sa te apuci cand esti deja batran (sa zicem 24 de ani) si la care sa devii apoi olimpic?:P
pe 21 August 2008 01:23
AG says “Am alergat mai multi kilometri decat pagini ati rasfoit dumneavoastra.”
Sa intelegem ca in 2012, Constantina Dita va avea un omolog masculin
?
Cred ca stilul cazon al lui Tadici care nu se sfieste sa balacareasca in presa sportivele care ies din cuvantul lui (exemplul de primavara asta cu Hutupan e relevant) nu e adecvat anului 2008. Rezultatele o demonstreaza: eliminare din grupa in CL (in care din orgoliu si-a permis sa nu foloseasca una dintre cele mai bune portarite din lume- Hutupan), doar sfert la JO. E timpul sa mai incercam si altceva…
pe 21 August 2008 01:34
cat timp e bolsevicul de tadici la nationala, am zis ca nu ma mai uit la handbal. am vazut niste secvente seara, dupa meci, iar tadici in loc sa le limpezeasca creierul, sa le calmeze, sa le arate o schema de joc, mai mult le bulversa prin spumele pe care le facea la time-outuri. de 10 ani, de cand e la echipa, numai ptr locurile 5-8 se bate echipa. baga-ne-am p–a-n crizele si limbajul lui de lemn.
pe 21 August 2008 01:35
pana n-o sa scpae de toti dinozaurii astia rinocerizati, n-o aiba nicio performanta nationala.
pe 21 August 2008 02:59
da, e ciudat.trebuie gasita o solutie, desi nu terbuie sa uitam ca tadici a construit,reconstruit nationala de handbal.sa nu uitam unde eram inainte sa fie el antrenor, dar totusi mi se pare depasit de situatie momentan
numai bine
pe 21 August 2008 10:18
Ma intrebam: oare daca fetele de la handbal castigau o medalie, oricare ar fi fost ea, se mai puneau tunurile pe Tadici? Se mai intreba cineva daca e moral sau nu, ca un antrenor de nationala sa isi injure elevele? Raspuns :NU!
Eu stiam demult (ca si altii) ca acest individ urla , injura , striga, nu isi asuma infrangerile etc.
Dar a avut rezultate notabile si la Zalau, Junioare, Oltchim si pe unde a mai fost si lumea TACE.
Nu intelegeam demult “tactica” d-nului Tadici. Am urmarit Romania si la modiale si exact aceleasi greseli le facea si atunci, plus ca are si o problema de selectie.
Ma rog – Hai Romania!!!
pe 21 August 2008 11:27
sunt mut – meciul cu Franta ne-a aratat , daca mai era nevoie, ce mentalitate are natia asta a noastra. meci controlat de noi cu diferente de 3-4-5 goluri pe parcurs, franta castiga dupa n prelungiri .
psiholog rapid la echipa asta si tadici afara si o sa fie bine.
hutupan – supertare
Hai Romania!!!
pe 21 August 2008 11:30
S-a dus şi locul 5. Mulţumiri speciale lui Tadici şi echipei.
pe 21 August 2008 11:42
Atat s-a putut.
pe 21 August 2008 11:51
Auziti aici : Tadici e expirat!
Nationala Romaniaei a invins in grupe Frantza la 8 goluri diferentza iar acum pentru locul 5 am pierdut!!!
Nu se poate asa ceva se vede diferentza de la cer la pamant!!!
In echipa Romaniei avem probleme cu psihicul clare de tot!!!
Iar Tadici este clar ca e un antrenor bun dar atunci cand apar probleme nu se poate controla si in loc sa analizeze si sa rezolve aceste probleme el face mai rau injurand jucatoarele si facandu-le pe acestea sa greseasca mai mult!!!
Nu se poate asa ceva avem nevoie de un technician strain si atunci va spun ca nationala poate fi cea mai buna din lume!!!
100% nimic nu e umflat !!!
pe 21 August 2008 11:59
avem sanse la locul 9?
pe 21 August 2008 12:08
jim
Doar daca jucam si cu ocupanta locului 9.
pe 21 August 2008 12:16
ce sport complicat.
@gaby
rugby-ul cand incepe?
pe 21 August 2008 12:25
nu stiu de ce toti il vedeti vinovat numai pe tadici… imi scapa! de faptul ca o jucatoare a declarat (AVIZ GABI KOREANU) ca locul 5 nu e pentru ele… s-a vazut. locul 8 probabil e pentru ele. li s-a urcat la cap rau de tot si sunt si ele la fel de expirate ca si tadici. s-au trezit sa vorbeasca despre cum sunt injurate de tadici. pana acum nu erau?
pe 21 August 2008 12:27
d-aia zic…. mai bine ne uitam la rugby ca acolo oricum nu avem sanse. si nici ei!
pe 21 August 2008 12:31
Jim
Ia cu rugby:
http://www.youtube.com/watch?v=PKnUMaR5IkA
pe 21 August 2008 12:38
da’ de unde stii ca nu e tot handbal?
pe 21 August 2008 13:34
Maarten van der Weijden campion olimpic la 10 km inot. Omul asta ar merita 2 medalii. Acum 7 ani se lupta impotriva leucemiei si in 2008 e campion olimpic.
pe 21 August 2008 13:34
Buna ziua…..ca asta uit mereu…
pe 21 August 2008 13:37
Hutupan= EROINA, nota 10.
Restul, …sa ne scuze, dar cu indulgenta le pot spune penibile (la majoritatea) si la limita decentei prestatiei a 1-2 jucatoare.
E timpul pentru alta nationala, alt antrenor. Desi nici Tadici n-are ce sa le faca unora. Poate doar sa nu le mai selectioneze.
Din pacate, pentru Hutupan a fost ulimul eveniment important la nivel de nationala, pare-se…
Din fericire, speram ca si pentru unele din fete, la ce au aratat si la mondiale si aci, ar trebui sa fie la fel…Sa nu inveti nimic si sa te bati singura, asa cum a facut Romania atat la Mondiale, cat si acum, e si prostie si neputinta.
De aceea, un suflu nou, e necesar la echipa nationala de handbal feminin.
pe 21 August 2008 14:53
salutare la toata lumea!
nico
cu tot respectul pentru olandezii tai trebuie sa-ti spun ca nu mai cred de mult in povestile cu bolnavi de leucemie ajunsi campioni
m-a facut un doctor sa inteleg asta. Povestea cu leucemia este numai pentru a justifica transfuziile de sange atat de necesare in dopingul de performanta.
Nu uita ca problema lui Lance Armstrong e inca pe rol.
Ideea e simpla: mai mult sange in organism inseamna mai multe hematii si implicit capacitate de efort crescuta.
Poate parea diabolica explicatia asta insa e realitate. O relitate dura intr-adevar.
Pe de alta parte a-ti transfuza propriul sange nu este ilegal, cel putin deocamdata, si chiar daca ar fi nu ar putea fi demonstrat.
pe 21 August 2008 16:21
Gabi Koreanu
Or fi avand medicii tot felul de explicatii, dar eu am convingerile mele. Trebuie sa fi foarte puternic dpdv psihic ca sa depasesti momentul si sa prestezi la un astfel de nivel. Respectul meu il are oricum, spuna cine ce o vrea.