“El Clasico” ne-a condus într-un paradox: aveai senzaţia că Realul, dacă îşi vrea binele, trebuie să evite a mai înscrie, pentru a nu primi goluri întreit. Spre cinstea lor, madrilenii şi-au asumat riscul, chiar dacă au sfârşit vânând fluturi cu o pălărie spartă.
Barcelona nu e o echipă care atacă, ci una care năvăleşte. Parcă n-ar fi compusă din fotbalişti profesionişti, având fiecare un palmares de îndestulat şi un cont de hrănit, ci din nişte băieţei scăpaţi spre recreaţie şi care uită să se întoarcă la ore. Iluzia e întreţinută şi de “Pep” Guardiola, cu aparenţa lui de frate mai mare, care, de câte ori înlocuieşte un jucător, am senzaţia că-i şopteşte: “Eşti ud leoarcă, hai să te schimbi şi să nu afle tata c-ai chiulit!”.
Arta Barcelonei este de a-şi face antrenorul să pară inutil, deşi e departe de-a fi astfel. Jocul lor e ca un termometru spart, din care fiecare picătură de mercur ajunge, pe căi diferite şi imprevizibile, în punctul cel mai de jos al podelei. Henry, Xavi, Iniesta, Eto’o, Bojan şi, mai ales, acest Messi – capabil să dea mingea şi printre picioarele unui miriapod, mai rapid ca piticul care aprinde lumina înaintea ta când deschizi uşa frigiderului – sunt toţi legaţi printr-o şotie comună. De aceea, în timpul meciurilor, vezi uneori zâmbete năzdrăvane înflorind la colţul gurii: tocmai au legat un portofel cu aţă şi-l plimbă pe teren, aşteptând ca fraierii să “muşte”.
Barcelona poate fi ucisă doar cu cinism profesoral. Trebuie să aşezi catalogul în faţă ca pe un paravan, să faci prezenţa în propriul careu şi să încurajezi tocilarii la degajări repetate. Dar ăsta, fireşte, nu mai e fotbal, ci oră de dirigenţie.
pe 3 May 2009 17:16
Frumoasa comparaţie… FIRST
pe 3 May 2009 17:24
imi place ce ai scris.insa sa stii ce articolul tau s potriveste mai bine man u.desi sunt fan devotat liverpool,trebuie sa recunosc ca manchester arata pur si simplu ca o echipa care NU POATE FI BATUTA!!!parca orice ai face ei sunt mereu mai buni.fie ca e vorba de o echipa legata,de sclipiri individuale sau inspiratia antrenorului..le au pe toae…
diferenta este ca daca de la man u pleaca ronaldo,s-a cam terminat.n-or sa mai fie echipa “sperietoare” de pana acum.DE LA BARCELONA ORICINE AR PLECA,SISTEMUL VA FUNCTIONA IN CONTINUARE…
ps:inca o data,frumos articolul!!
pe 3 May 2009 17:27
durden
Barcelona poate fi tinuta doar daca iti asumi riscul de a ucide fotbalul. Chelsea a demonstrat-o.
Cat despre MU, o alta echipa favorita de-a mea, nu cred ca sta in Cristiano Ronaldo.
pe 3 May 2009 17:34
la cum arata cele doua echipe in acest moment, Barca si MU, cred ca finala CL dintre cele doua va fi nominalizata la Oscar
pe 3 May 2009 17:56
AG
in legatura cu prima ta afirmatie:poti sa fi si asasin profesionist sau terorist si sa incerci sa omori fotbalul,pe barca tot o opresti foarte greu,de acord…
si nu am zis ca man u ar sta in ronaldo.vreau doar sa zic, ca fara el, ar arata ca o echipa de calibru “oarecare” (gen inter,chelsea,real madrid etc).cu el pe teren,manchester mi se pare imbatabila.NU MA INTELEGE GRESIT,nu sunt nici pe deaparte un fan cristiano.daca e sa fiu maniheist,chiar nu-mi place.incercam doar sa fac o comparatie intre 2 dintre cele mai in forma echipa ale momentului…
pe 3 May 2009 17:59
cit de diferite sint “recreatiile” astea!la noi seamana mai degraba cu o ora de limba rusa.
@ adriana: ai reusit sa convingi motanul sa faca treaba aia nasoala cu pisica ta?
pe 3 May 2009 18:04
Un poem inchinat fotbalului ca spectacol de teatru de cea mai buna calitate, o regie impecabila si comentariul dumneavoastra pe masura.
pe 3 May 2009 18:14
aluzia la chelsea e clara…
personal nu ii inteleg pe cei care se lasa sedusi de jocul lui hiddink…cu scuzele de rigoare, ala nu prea este fotbal…
cat despre barcelona, avem de-a face cu un monstru…de aceea nu prea stim cum sa reactionam…mental, ne aflam sub ceea ce arata aceasta echipa in teren, de aceea scornim contraargumente sarace (echipa umflata de presa, campionat spaniol slab, echipe intalnite slabe, program usor, etc etc…)
oamenilor, treziti-va…suntem martorii unui fenomen fotbalistic, o echipa totala…cineva facea comparatia cu barcelona lui cruyff…aceea era o echipa spectaculoasa , dar nu totala, dovada ca milan-ul a crucificat-o pe altarul naivitatii defensive…
barca 2009…nu are timp sa fie naiva defensiv…e un monstru…
apropos…Casillas a fost cel mai bun de pe teren…fara el era 12-2 (absurd , da, dar foarte real…)
pe 3 May 2009 18:15
deci ia Oscarul la 3 categorii pe putin
pe 3 May 2009 18:21
Am fost la meci
M-am întors acasă beat criță de atât fotbal.
Noh… Real Madrid a intrat din primul minut moartă în meci. Nu am văzut niciodată o echipă a Realului mai lipsită de ambiție, de orgoliu, de energie. S-au dat bătuți încă de la vestiare, cred.
Atmosfera este pentru a scrie povești și pentru a le pasa urmașilor. Așa ceva nu poți uita.
pe 3 May 2009 18:25
dupa ce o sa doboare toate recordurile madrilenilor voi fi multumit :d
pe 3 May 2009 18:30
Oameni buni, traiesc o tragedie: nu mai am sonor la tv. Stiti cum e Mastroiani vara voce? Mai bine sa nu aflati. Asadar, redati-mi speranta spunandu-mi ca exista un buton-minune la telecomanda – in afara de cel cu Mute si cele pt. volum, despre care toata lumea pe care o intreb ce sa fac ma indeamna sa le verific.
pe 3 May 2009 18:32
*fara voce
pe 3 May 2009 18:38
da frumos descrisa partida ..am avut senzatia ca vad meciul
pe 3 May 2009 18:49
@ mag mai stinge aparatul si aprindel ata solutie nu stiu
pe 3 May 2009 18:54
Exact: Chelsea, mareata Chelsea, intesata de vedete, a smuls un 0-0 pe Nou Camp ci o atitudine de Almeria sau Xerez. Numai clasa individuala a jucatorilor sai a facut ca scorul sa ramana alb. Ceea nu i se intampla Almeriei, de regula…Poate ca istoria se va repeta pe Stamford Bridge( sau Anfield Road, vorba lui Muresan de la Cluj) si Chelsea va trece chinuit si oarecum rusinos de Barca. Dar atat. Un fotbal- contabilitate, nu poezie.
pe 3 May 2009 19:00
mag
eu zic sa cumperi altul
pe 3 May 2009 19:10
Un hohot de ras!
“Barcelona poate fi ucisă doar cu cinism profesoral. Trebuie să aşezi catalogul în faţă ca pe un paravan, să faci prezenţa în propriul careu şi să încurajezi tocilarii la degajări repetate. Dar ăsta, fireşte, nu mai e fotbal, ci oră de dirigenţie.”
“Cinism profesoral” ? Asemenea profesori ati avut, d-le Georgescu ? Poate. De ce ? “Comunisti” ? Din eficienta capitalista/democrata ?
Multumesc.
E.T.
pe 3 May 2009 19:15
Offtopic: Chalenge Cup Final romanesc la baieti
pe 3 May 2009 19:20
Buna analogia cu piticul din frigider
Felicitari pentru articol!
pe 3 May 2009 19:45
Gata, am rezolvat. Iesise o mufa din receiver (am Dolce), probabil de la sters praful.
dorinho:
Ma omori, tv-ul meu are abia un an
pe 3 May 2009 19:50
AG:
Ma urmareste imaginea lui Messi dribland miriapodul. Foarte sugestiv.
pe 3 May 2009 20:16
…si ca un exercitiu de…statistica, sa zicem, am citit undeva cum ca Barca a egalat recordul de 85 de puncte pe sezon, detinunt de Real si mai mult ca sigur il vor si depasi, intrucat mai au 4 meciuri. Totodata au marcat golul cu numarul 100 in campionat (146 in total –> campionat + cupa + liga campionilor… pana acum), dar nici aici nu vor sta pe loc. Daca ma uit la cifrele din clasamentul Ligii 1, se pare ca la noi se joaca fotbal doar pe jumatate, insa in realitatea nu suntem nici la degetul mic al lor.
pe 3 May 2009 20:35
mag
daca ziceai ca ai dolce stiam eu care-i problema. te puneam sa treci pe digi
pe 3 May 2009 21:02
solo para barcelonistas:
http://foroazulgranablaugrana.blogspot.com/
pe 3 May 2009 21:37
dorinho:
Merci, toti sunteti viteji dupa razboi. Oricum, am multe aventuri cu electronicele de prin casa. Intr-o zi o sa povestesc, acum ma rezum la episodul cu spalarea telecomenzii (unui alt tv) in masina de rufe. Cand m-am prins ce troncane in baie, am scos-o repede din apa si am limpezit-o de detergent. Ma crezi sau nu, a doua zi a functionat, dupa ce s-a uscat bine (am folosit foenul, apoi am lasat-o si am lasat-o pe calorifer).
Da’ acu’ ia spune, daca tot facem gratuit reclama abonamentelor tv: digi are 15 programe de cinema ca dolce (care-mi si place cum suna)?
pe 3 May 2009 21:51
Pt cei care critică Chelsea: Hiddink nu a avut la dispoziţie fundaşul stânga de bază, astfel încât a trebuit să improvizeze. În condiţiile în care trebuie să joci cu o apărare improvizată împotriva Barcelonei, e o MARE performanţă să nu iei gol.
Hiddink rules!
pe 3 May 2009 22:00
mag
habar n-am, eu vizualizez tv-ul pe net
cum a ajuns telecomanda acolo?
un prieten si-a spalat telefonul, iar un altul l-a scapat in wc in timp ce vorbea la el, asta in timp ce urina
pe 3 May 2009 22:35
dorinho:
si iti ajunge computerul cand vrei sa vezi un film sau un meci (ma refer la dimensiunea ecranului)?
telecomanda era in pat si a ajuns odata cu cearsafurile la spalat
pe 3 May 2009 22:47
mag
Pai, nu mai sterge praful …
pe 3 May 2009 22:48
E.T.
Unii da, altii nu, deci probabil e posibil ca se poate.
pe 3 May 2009 22:52
dorinho
Ce bine e de reprezentantele sexului frumos! Ele pot face aceste doua operatiuni concomitent, fara riscuri.
pe 3 May 2009 22:55
E.T.
Am avut, in generala, un prof de mate foarte simpatic si bun. Old school, daca isi dadea ceasul jos de la mana, era semn ca va cafti pe careva. Ne dadea insa probleme de logica uneori, de unde probabil si inclinatia mea spre acest gen.
pe 3 May 2009 22:56
mag
nu ma deranjeaza marimea, de obicei iau laptopul in brate si ma pun in pat. ma enerveaza insa cand cade netul sau e transmisia proasta
ag
si noi, astia cu sexul urat, am putea “opera” fara riscuri, dar ne place mai mult sa tintim gaura aceea cu apa
pe 3 May 2009 22:58
filotas
Insa “monstrul”, cum ii sta bine oricarui monstru, are si un calcai ahilian. Ce poate face impotriva unei echipe care se apara foarte exact? La Barcelona, centrarile inalte nu au cum functiona. Oricum, pe Stamford Bridge, Chelsea va trebui sa iasa si trebuie sa tinem cont ca e, totusi, o forta.
pe 3 May 2009 22:58
Voiam sa scriu
Pai si eu sint “capabil să dea mingea şi printre picioarele unui miriapod”
dar mi-a luat-o mag inainte
pe 3 May 2009 23:00
AG:
Pai nu-l mai sterg de vreo 5 ani, am o femeie care face curatenie, dar nu vroiam sa dau vina pe ea. Eu sunt mai atenta, oricum…
pe 3 May 2009 23:01
Executor
Si mie imi place Hiddink, e antrenor mare.
pe 3 May 2009 23:01
mag
Evident, mereu e vina femeilor. Presupun ca si amicul lui dorinho vorbea la telefon tot cu o femeie.
pe 3 May 2009 23:04
ag
cu viitoarea fosta prietena…
pe 3 May 2009 23:10
dorinho
E vina ei.
pe 3 May 2009 23:22
(pe Eurosport puteti [re]vedea breakul de 147 al lui S.Hendry NOW)
pe 3 May 2009 23:27
j
Da, dar a pierdut pana la urma, nu? Deci, la ce i-a folosit? A vrut sa se dea si el mare
pe 3 May 2009 23:28
j:
da, eu am o imaginatie bogata cand vine vorba despre sensul propriu al expresiilor/cuvintelor
inchipuieste-ti cum vad cai verzi pe pereti
in cazul de fata, expresia geniala a lui AG ar putea fi utilizata ca spot publicitar
am vazut aseara un miriapod stilizat intr-un film (Takeshi’s, al lui Kitano, din 2005, ca nu-l vazusem; de fapt, am facut o cura de filme japoneze in vacanta de 4 zile din care m-am intors astazi. Mi-a ajuns cata violenta – daca nu fizica, psihologica – au oamenii astia in filmele lor, altfel exceptionale. Spun doar 4: Battle Royale/Batoru rowaiaru (r.Kinji Fukasaku, 2000); All About Lily Chou Chou/Riri Shushu no subete (r.Shunji Iwai, 2001); Audition/Odishon (r.Takashi Miike, 1999)
AG:
Acum ce vrei, sa angajez un barbat, sa-mi distruga tot prin casa, la cat de neindemanatici sunt?
Dar, pe bune, imi era rusine s-o sun pe biata femeie s-o intreb ce i-a facut televizorului, mi-a fost mai simplu sa va intreb pe voi, si uite ca am facut-o vedeta
pe 3 May 2009 23:29
ag
normal, chiar ea l-a sunat. nu stiu ce i-o fi povestit de a trebuit sa mearga la wc, iar apoi de si-a scapat telefonul din mana, dar o sa ma interesez
j
mie-mi place calmul lui hendry, pastrat pana la sfarsit. nu face decat un gest discret la final. nu ii inteleg insa pe comentatori de ce se agita, doar se stie ce a facut
pe 3 May 2009 23:31
dorinho:
nu e necesar sa vii cu amanunte
pe 3 May 2009 23:34
dorinho
Comentariul a fost cel de atunci, când a fost realizat breakul. Mă uit oarecum cu tristeţe când revăd breakul pt văd ce avans a avut şi a pierdut.
pe 3 May 2009 23:35
Mai incet, va rog …
Acum a inceput emisiunea “Dupa Bloguri” la RTV.
pe 3 May 2009 23:38
Aş fi preferat aseară un El Clasico urât, după care Real să fi câştigat 1-0, cu un gol căcăcios pe final, la început, din 11m, autogol, dar să fi câştigat. Aşa…
Degeaba a fost spectacol pt mine, n-am prea avut somn azi-noapte.
pe 3 May 2009 23:39
Şi cu asta plec la culcare că mi-e somn
C’moooooooooooon, Joooooooohn!!!!!!
pe 3 May 2009 23:39
mag
ti-e teama ca iar o sa va incrimineze ag?
gaby
credeam ca e live comentariul. de ce te intristezi, ai pariat pe el?
pe 3 May 2009 23:40
Real-Barca in acelasi interval orar cu Dinamo-CFR a fost concurenta neloiala. E deja o banalitate sa spun ca pareau doua sporturi diferite. Barca are in prima echipa 5 titulari crescuti de ea, lucru cu care putine echipe de top se mai pot lauda.
Inca ceva: la noi se face atata caz cu inaltimea fotbalistilor. Daca Barca ar juca in Divizia A cred ca ar avea una din cele mai reduse medii de inaltime…
pe 3 May 2009 23:44
j:
*Takesis’
si al patrulea e Amurg/Tasogare Seibei (r. Yoji Yamada, 2002)
dorinho:
nu, dar ai putea cadea in penibil
pe 3 May 2009 23:47
cuvintele nu isi au rostul, ziareviste.ro
pe 3 May 2009 23:49
j:
bai, dar sunt culmea: *Takeshis’
pe 4 May 2009 00:05
mag
doar n-oi fi eu telefonul prietenului meu sa cad undeva
pe 4 May 2009 00:39
ziarereviste
Daca tot nu isi au rostul, de ce tot scrii atunci ziarereviste?
pe 4 May 2009 00:40
Jose
Dap, i-ar bate Gloria Bistrita numai din cornere
pe 4 May 2009 06:31
ala micu’, pus pe sotii, n-a reusit sa-l impresioneze pe batausul scolii la prima lor intalnire.
vom vedea in pauza urmatoare cine va castiga. toata scoala asteapta cu interea, a doua
lor intalnire. inaintea confruntarii cu namila din cealalta clasa, micutul nazdravan s-a distrat
cu premiantul clasei dandu-i pantalonii jos si lasandu-l in fundul gol.
pe 4 May 2009 08:37
Corect.In tur,Chelsea a inchis jocu’si a mers pe 0-0,contand doar pe contraatac.Sa vedem ce o sa fie in retur cand vor fi nevoiti si ei sa atace.Jocul ofensiv al Barcei vine din calitatea jucatorilor si al antrenorului.
pe 4 May 2009 10:47
neaţa!
cosmin
Dacă aş fi în locul lui Hiddink aş jucat la fel de urât, aş omorî jocul şi dacă nu-mi iese nimic pe contre, merg în prelungiri şi la 11m.
pe 4 May 2009 11:34
de ce va luati de Hiddink pentru ce a jucat Chelsea la Barcelona? Astia sunt jucatorii pe care ii are (multi adusi de Mourinho) si cu astia trebuie sa faca performanta. Mourinho e genul de antrenor care ucide meciuri…Hiddink daca ne uitam la Rusia la ultimul European stie sa pregateasca si meciuri spectaculoase bazate pe ofensiva cand are jucatori de asemenea profil…
P.S.: Barcelona se va califica in Anglia daca reuseste sa evite cat de mult poate fazele fixe din preajma careului….poate chiar din jumatatea proprie…cornere cred ca maxim 2 isi permit
pe 4 May 2009 12:06
e de fapt ziareviste.ro si am auzit si eu ca daca ai cat mai multe backlink-uri catre pagina ta o sa se indexeze mult mai bine in google.Oricum articollele tale sunt excelente si promit ca nu o sa imi mai pun link-ul in pagina ta.
pe 4 May 2009 12:22
Barca mai are o probl. si anume apararea.Sub presiune fundasii lor gafeaza,in special Marquez.Io cred ca Chelsea o sa atace.Nu de alta dar, dc nu o fac ,o sa-i fluiere suporterii.
pe 4 May 2009 12:33
Vad multe comentarii exagerate prin zona.. Probabil vor fi mai putine dupa ce Chelsea va elimina Barca din CL
pe 4 May 2009 12:49
cosmin
Din fericire pt. Barca, Marquez s-a accidentat cu Real
pe 4 May 2009 13:33
marquez nu s-a accidentat cu real ci cu chelsea.
In ciuda unor evidente, unii continua sa rostogoleasca niste marote mucegaite ca la concursurile alea de rostogolit roti de cascaval.
1. In timp ce barca ii inghesuia pe londonezi in propriul careu ca pe o cireada de vite in staul, comentatorul se minuna de forta echipelor englezesti!
2. Dom’le, guus n-avea ce sa faca!!! Cum dracu n-avea ce faca? Pai chelsea e gloria buzau, n-are lot de sute de milioane de euro? Nu-i are pe Lampard, Balack, Drogba fotbalisti care au candidat mereu la balonul de aur? De unde impotenta asta de rahat la o echipa care se pretinde una din cele mai puternice din lume si care vrea sa cistige UCL???!!! Sa se duca dracului sa joace in competitii in care poate sa etaleze si ceva fotbal nu numai rugby, lupte libere etc.
La urma urmei, la naiba cu toate trofeele. Prefer sa vad o echipa care le pierde pe toate atacind ca barca decit una care le cistiga sobolaneste ca chelsea!!! guus nu e decit un alt mourinho. mi-e scirba de toti epigonii astia ai lui herrera!!!
pe 4 May 2009 14:25
Gaudi si-a pus amprenta pana si pe fotbalul lui Barca…
pe 4 May 2009 14:36
barca, liverpool sunt echipe care joaca pentru spectacol, iti creeaza impresia chiar a unor pusti care se joaca in curtea scolii.
nu cred insa ca vor avea succes, pentru ca lumea e, de cele mai multe ori guvernata de tipi insipizi, care stiu ca trebuie sa castige, indiferent cum.
de la helenio herrera incoace, cel care a avut cinismul sa strice jucaria pentru a indestula buzunare, castiga tipi care stiu ca 1-0 tras de par e mai bun decat 4-4.de aceea chelsea nu va ajunge niciodata sa fie iubita cum sunt echipele care joaca pe atac, liverpool sau MU.
acuma, diferenta intre barca si real sambata a fost ca intre mine si adrian georgescu:eu stiu literele el stie sa scrie!
pe 4 May 2009 15:16
Stire Mediafax, sper sa nu fie teapa, ca la AC/DC:
“Cântăreţul canadian Leonard Cohen, care în toamna anului trecut a susţinut un concert sold out la Bucureşti, se întoarce în Capitală pentru un nou show, pe 4 septembrie, informează organizatorii evenimentului, Events.
Concertul va avea loc în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, iar biletele vor avea preţuri de 124, 248 şi 399 de lei, în funcţie de locul ocupat. Acestea vor fi puse în vânzare marţi, pe site-ul http://www.ticketpoin.ro, iar începând de miercuri vor fi disponibile şi pe http://www.eventim.ro, http://www.bilete.ro şi http://www.blt.ro, precum şi la casa de bilete a Sălii Palatului, în reţeaua Diverta şi la punctele de vânzare Eventim”.
pe 4 May 2009 15:17
Salut.
capca1
Misto era daca scriai: “eu stiu literele, el nu”
cosmin
Si eu cred ca in retur Chelsea o sa iasa la joc, dar nu din cauza spectatorilor. Are un mijloc foarte puternic.
pe 4 May 2009 17:10
salutari la toata lumea
pe 4 May 2009 17:18
AVANTAJUL LUI GUARDIOLA VIS-A-VIS DE JUCATORII SAI ESTE CA VINE DIN RANDUL LOR.MERITUL SAU DIN ACELASI PUNCT DE VEDERE ESTE CA SI-A DAT SEAMA LA TIMP CA NU MAI E UNUL DE-AL LOR.
pe 4 May 2009 17:30
FANDIROMA
Si al lor, acelasi.
pe 4 May 2009 17:36
…cel mai bun articol referitor la acest meci din toata presa sportiva romaneasca…felicitari
pe 4 May 2009 17:37
eu tare ma tem ca Chelsea va face ora de dirigentie miercuri seara; ar fi culmea injustitiei in fotbal, dar s-au mai vazut cazuri ….
cred ca Barca de acum practica cel mai bun joc de fotbal din lume, din istoria fotbalului. nu am vazuit o echipa cu atitia jucatorti in stare sa-si dribeleze primii doi-trei adversari, nici sa paseze atit de rapid si de precis.
pe 4 May 2009 17:39
capca 1
Eu credca nu e azul sa comparam Barcelona cu Liverpool sau MU!!! Sa nu uitam ca inainte de acest 4-4 care e spectaculos in primul rind prin RASTURNARI de situatie si prin angajament, Liverpool a furizat, in compania lui Chelsea, unele din cele mai urate meciuri din istoria UCL (dubla din 2005 in special)!!! M.U., la rindul ei, s-a comportat sobolaneste anul trecut in semifinala cu Barca. Singuraecipa din Anglia care nu e atinsa debacilul meschinariei e Arsenal. Totus, ea n-a reusit niciodata sa ia UCL.
Barca le urvoleaza ptoate. Uita-te la casetele tehnice ale marilor ei vitoriiCind te bate Barca, sa fii sigur ca nu te bate norocos sau prin calcul tacti. Te bate si la ocazii, si la posesie si la nr. de pase reusite. Un singur xemplu: cind Liverpool i-a batut pe MU cu 4-1 in deplasare, posesia, ocaziile mai multe si asele mai multe erau in dreptul lui MU! Uita-te la cseta tehnica de la Real-Barca. O sa vezi ca cifrele mai ari sint, toate in dreptul barcelonei!!!!
pe 4 May 2009 17:42
codrus, perfect de acord. nici macar echipele de pluton din spania nu joaca atit de las contra barcelonei; dar culmea cinismului a fost un articol din The Independent care dadea impresia ca de fapt Chelsea a jucart mai bine si acuza Barca de “overely eborated style” si ca joaca mai mult in fata decit in spatele adversarului; pai sarmanul ziarist nu a realizat ca daca barca ar fi jucat in spatele liniei defensive a lui Chelsea ar fi trebuit sa iasa de pe Camp Nou. Articol extrem de partinitor, si mutla lume gindeste la fel.
pe 4 May 2009 19:19
Pacuiul lui Soare
Englezii au uneori acest prost obicet de a-si inalta prea mult echipele. Pe de alta parte, daca ne uitam care sunt celelalte trei semifinaliste in afara de Barca ….
pe 4 May 2009 19:19
Altfel, si eu sunt convins ca in retur Chelsea va fi foarte puternica si chiar dominanta. Hiddink e viclean ca o vulpe roz.
pe 4 May 2009 19:57
m-a distrat “capca1″ cu alfabetul
(intr-un timp, prietenii nostri il numeau pe sotul meu “Capcaunul” si, evident, cand il alintau – “Capca”. Pe de alta parte, celui mai lenes ii spunem “Sageata”, iar celui mai bland – Rage”)
pe 4 May 2009 19:59
pacuiul lui soare
f. corect Eu raman la ce-a zis I. Chirila:”englezii au sapat brazdele iar brazilienii au plantat lalelele fotbalului”. In cazul nostru, brazilienii sint “catalanii.
AG
Daca chelsea o s-o domine pe barca altundeva in afara propriului careu de 6 metri, sau la altceva decit inaltime, brutalitate etc, eu nu mai tin cu barcelona!
pe 4 May 2009 21:36
Pacuiul lui Soare – felicitări pentru nick. M-ai făcut să caut semnificația și acum vreau să și ajung acolo
O să-mi schimb și eu nickul cu un loc plăcut…deși nu cred că Palermo sună la fel de visăreț
(Mulțam)
pe 4 May 2009 22:34
mai ce-mi place sa te citesc… si-mi permit sa te tutuiesc ca te simt ca esti asa pe sufletull meu, tizule!!! FELICITARI SI TINE-O TOT ASA! esti cel mai tere de pe aici, ai facut si adepti, deja(oprisan)… BRAVO TATA!!!!!!!
pe 5 May 2009 00:27
super articol! dar mie parca mi-ar fi frica sa plasez atatea figuri de stil inspirate in acelasi articol. daca nu-mi mai raman pt urmatorul!? in aparenta (din alt unghi,binenteles), cei de la Real pareau iesiti in recreatie ca sa vada fotbalisti de aproape!dealtfel intr-un editorial din Marca de azi (scris de Palomaro, mi se pare)se stergea pe jos cu cei de la Real, mai ales cu Sergio Ramos, ajuns un fel de simbol al madridismului, langa Raul si Iker!Flacaul are o medie de cartonase inegalabila si un comportament infantil pe toate planurile. imagineaza-ti cei care nu sunt simboluri! nu-i lucru curat ca, cu ceata asta au adunat atatea meciuri consecutive fara infrangere. cred ca zeita Cibeles umbla la “cutia cu jucarii”. dar “Olimpul” (Camp Nou) e tot Olimp! nu tine “vrajeala”!
pe 5 May 2009 01:20
corectorul
Nu cred ca Ramos e problema la Real. Omul alearga cat zece si tine toata banda dreapta in spate.
pe 5 May 2009 01:45
eu doar am citat din ce au scris altii! e clar sub Daniel Alves, dar e alt stil, mai pe forta.dealtfel citatele erau din “Marca” si “As”, asa ca , treaba lor…
pe 5 May 2009 09:28
Daca Barcelona castiga trofeul CL si campionatul Spaniei atunci ei insisi vor deveni profesorii
pe 5 May 2009 12:40
si cand te gandesti ca erau cam aceiasi jucatori si acum un an jumate-doi, inainte sa vina guardiola. dar era alta echipa.
pe 5 May 2009 14:36
si multi ziceau atunci ca Guardiola va face praf echipa …
pe 5 May 2009 16:05
malasuerte
Recunosc, si mie mi-a trecut asta prin cap si inima.
pe 5 May 2009 17:52
aha
te-am prins
pe 12 May 2009 14:45
Nu am mai intrat de ceva vreme pe blogul tau, dar asta este unul dintre cele mai bune articole pe care le-ai scris! Felicitari, tine-o tot asa
!