Da, cuvântul ales de Gică Popescu, “rebuturi”, e prea dur, în epoca ecologiei era mai potrivit “jucători biodegradabili”, dar adevărul rămâne. Şi în privinţa lui Tamaş Gică Popescu are dreptate. E ultimul fundaş central al fotbalului românesc care stăpâneşte pasa lungă, dotat cu un fizic remarcabil şi capabil să iasă din apărare cu privirea sus, însă incapabil să-şi părăsească definitiv cuibul.
Sistemul practicat de Dinamo încurajează întoarcerea jucătorului la sânul matern pentru a fi hrănit până la sufocare cu lapte alb-roşu. Borcea nu vrea să facă o echipă, ci să strângă o gaşcă de pensionari hâtri care să depene amintiri comune de pe la începutul secolului. Declarând că dacă Dinamo se va califica în CL, se poate lăsa, expertul motivaţional în eutanasierea caprei vecinului fixează de fapt obiectivele “simbolurilor” care “au ales să joace cu sufletul”: o excursie la poarta raiului, unde toată lumea să-şi turtească nasul de vitrină, apoi încolonarea şi acasă!
Ce ironie! Să fii “echipa care a dominat fotbalul românesc în ultimii 10 ani”, dar să nu prea reuşeşti, în această perioadă, să-l reprezinţi pe plan european, privilegiu rezervat în general altora. Singura formă de reprezentare a rămas cea prin procură, via echipa naţională.
Comunicatul conducerii dinamoviste către Popescu este, de fapt, un mesaj pentru galerie, un fel de “Staţi liniştiţi, suntem cei mai buni”. Încheierea reprezintă un bun exemplu de răsucire a ierarhiilor: “Nu ne amintim de vreun trofeu câştigat de Dinamo cu Gică Popescu în teren”. Dar de o Cupă a Cupelor şi de o Cupă UEFA câştigate de Gică fără Dinamo în teren îşi amintesc?
pe 23 January 2009 16:59
Offf…Adriane, Adriane…tre sa recunosc pt a suta oara ca ai dreptate. Si Popescu are dreptate, desigur…Iar dl. Borcea Camasa Rosie Stralucitoare si Pantaloni Albi cu Pantof Ascutit ce putea sa spuna? Ca domina totul de zece ani! Dar cica o sa se lase daca reusesc dupa 20 de ani de chin sa intre in CL. Asa sa-l ajute D-zeu!
pe 23 January 2009 17:05
esti stelist?:D
pe 23 January 2009 17:10
Asta cu “… fara Dinamo in teren… ” a fost de noat 100.
pe 23 January 2009 17:10
mike
nu esti pe stadion, in galeria lui dinamo.
pe 23 January 2009 17:15
AG, ai scris foarte bine Lasa-l pe Mike, el inca nu si-a revenit dupa drogurile luate pe stadion la Nijmegen (sau de la cele luate la Mentori)?
pe 23 January 2009 17:17
adi
Nu. Tin cu Sportul. Si cand o sa intre Sportuletu in Liga 1, peste vreo 10 ani, tot cu Claudiu, Mitea si Tamas va juca Dinamo
pe 23 January 2009 17:19
da, daca ne uitam mai atent dinamo are aceasi echipa ca acum 5 6 ani. lipseste giani kirita sa fie in formatie completa cu marius niculae,mitea,zicu,danciulescu,lobont, si altii.
pe 23 January 2009 17:21
acum am obs postul tau si ca tii cu sportul. echipa aia chiar merita mai mult, din toate punctele de vedere. acum 4-5 ani cand eu ma lasam de fotbal pentru carte sportu avea DE DEPARTE cele mai talentate grupe de copii. dar si cele mai sarace.
pe 23 January 2009 17:24
a da. si daca intri pe blogul meu o sa vezi parcarea din spatele blocului tau/nostru
)) unde jucam candva fotbal cu totii si iti loveam masina. slava domnului nu prea te enervai. dar nici nu ai intrat vreodata cu noi la joc.
pe 23 January 2009 17:29
eduard

A fost vorba, la un moment dat, sa-l aduca si pe Kirita.
Masina poate fi lovita, poate i se mai indreapta tabla. Pai, cum sa joc daca nu ma invitati? Oricand ma bag la joc.
pe 23 January 2009 17:29
Mi-a placut sfarsitul.
Desi nu sunt de acord in privinta lui Tamas… Eu cred ca el stie cel mai bine ce si cat poate. Incercarea la o echipa nu tocmai de top din Franta a fost un semi-esec. Poate ca prefera sa joace pur si simplu, decat sa faca tusa pe la cocosi. Macar el n-a plecat in Cecenia…
pe 23 January 2009 17:32
Kirita si daca iti aduci aminte se vorbea sa vina si inapoi “sa moara mama viata mea e dinamo” si mai apoi visul meu din copilarie era sa joc la timisoara, nimeni altul decat Alexa. slava domnului s-a retras jean vladoiu. ps maine seara sper sa reusim sa ne strangem de un sintetic, aceasi copii de alta data. te tin in legatura poate vii
pe 23 January 2009 17:32
asta e mentalitatea conducatorului roman: sa-si supraevalueze jucatorii si in timp sa le distruga personalitaea… asta daca au avut-o vreo data. Chivu ar fi ajuns unde este acum daca nu pleca pana sa il indoctrineze conducatorii de club din Romania? desigur in cazul lui vorbim si de valoare – un aspect destul de important
pe 23 January 2009 17:33
PS: Nu-mi aduc aminte ca Gica sa se pronunte, timp de 9 ani, asupra ramanesrii lui Radoi la Steaua. Probabil “vina” lui Tamas a fost ca a plecat. Trebuia probabil sa ramana, sa “isi faca datoria fata de club”, apoi, la 28, sa aleaga calaea desertului pentru a fi ignorat de Baci.
pe 23 January 2009 17:33
roach
Cu Tamas nu stiu. Are moment in care sclipeste prin cate o pasa lunga si precisa ori cand rezolva faze dificile, apoi parca dispare. Cred ca joaca la 50 la suta din potential, si aici as spune ca e vorba de lipsa unei pregatiri psihice mai degraba decat de sechelele unor accidentari.
pe 23 January 2009 17:36
@ roach
poate ca de aia s-a intors pana la urma acasa.
lui tamas ii place si vinul de tara
pe 23 January 2009 17:40
eduard
Tuturor ne place, dar noi jucam pe “sintetic”
pe 23 January 2009 17:44
PPS: Toata lumea lauda CFR-ul si conducatorii sai fiindca au avut o strategie pe termen lung. Dar nimeni nu a stat sa analizeze faptul ca Dimano si Borcea au gandit o strategie pe un termen mult mai lung decat la Cluj: “Pana intram in Liga”
pe 23 January 2009 17:44
*Dinamo, ptiu
pe 23 January 2009 17:45
roach

Prin genul acesta de declaratii, Borcea nu reuseste decat sa-si demobilizeze jucatorii.
pe 23 January 2009 17:49
Si obisnuitul meu off-topic: astazi de la 19.00 pe sport.ro, Elton contra Radoi in Al Clasico
pe 23 January 2009 17:49
Atata imi pare rau,fotbalisti cu renume sa intre indiscuti,cred ca aceasta criza dabea incepe ,
pe 23 January 2009 17:50
roach
Al Clasico
pe 23 January 2009 17:51
cum ne mai place sa ne mintim singuri?
cum pune unul punctul pe “i” cum sar toti sa il atace… ca cainii
:D (referitor la nivelul lor cultural, fara a face asociere cu Dinamo)
ps: sper ca sunt admise cacofonile pe blogul tau
pe 23 January 2009 18:10
“o excursie la poarta raiului, unde toată lumea să-şi turtească nasul de vitrină, apoi încolonarea şi acasă!”
Uau buna-i asta !!
De zeci de ani facem excursii dinastea pe toate planurile…
pe 23 January 2009 18:12
am si eu o intrebare:de ce echipamentul nationalei a fost dorit in culoarea rosie?
pe 23 January 2009 18:24
Off-topic
Roach ca de obicei, esti tare.
Eu sunt fan Belodedici, cel cu 2 cupe ale campionilor europeni (nu ale Asiei), cu o supercupa Europeana si cu o cupa intercontinentala, si daca nu i se anula (incorect) un gol putea sa aiba chiar 2.
No’ fie el mare orator, dar bun simt, are cat 100 de Gica Popescu, Radoi si nenumarati Borcei…
Si nu il perii, dar sai dam si lui Adrian un…., nu stiu ce anume dar ceva bun, chiar daca numai virtual. Merita!
pe 23 January 2009 18:36
adriana
Nu cred ca s-a dorit neaparat, dar e normal ca noului sponsor, Ursus, sa nu-i convina vechea culoare. legata ca imagine de vechiul sponsor, Bergenbier. Am vazut insa ca sunt 3 variante de tricouri, alb, galben si rosu.
pe 23 January 2009 18:38
emil0101
Si eu il conider pe Belo un jucator mare de tot, la sfarsitul anilor 80 daca nu cel mai bun libero, sigur intre primii trei din Europa.
pe 23 January 2009 18:53
Doamne, Adi, ca bine le mai spui!!!!
pe 23 January 2009 19:28
faceau astia reclama ca o sa fie 70 000 de arabi in tribune… unde is ? probabil unii adapa camilele
)) iar altii numara petrodolarii :-L
pe 23 January 2009 19:33
Arabi pot fi si 100.000. Intrebarea e: unde e fotbalul?
pe 23 January 2009 20:50
ajungem iar la chestii de management ,marketing alte “strategii” economice, mai vedem multe episoade “marile rintoarceri”? se pare ca da, de ce? pt ca incapabilii din fotbalul romanesc nu sunt in stare sa faca “proiecte pt viitor” decat cu “gloriile” din trecut,strasnic viitor
pe 23 January 2009 21:05
Daca Popescu era atata de corect si integru nu se baga cu becali sa il acuze dna-ul.ca jucator a fost mare.belodedici a fost si mai mare,ce deposedari facea …
Stelist!:)
pe 23 January 2009 21:09
Adriane, da cand trecea Gurita pe langa el cum trece Gica Popescu pe langa tine, cand tu esti pe jos si el cu elicopterul iti amintesti? Crezi tu ca este frumos din partea lui sa spuna despre jucatorii clubului unde si el a fost angajat o perioada ca sunt rebuturi? Nu cumva si el a fost un rebut cand a venit la Dinamo? Daca Tamas e dinamovist si a ales sa joace la Dinamo, care-i problema? Ratzoi al vostru a ales performanta si s-a dus la Al Hilal care intr-un meci pe viata si pe moarte, tocmai incheiat, a batut pe Al Nasr cu 2-0.
Ca echipa cu care sa zici ca tii puteai alege si FC National ca avea aceeasi rezonanta la suporteri, tot nu te injura nimeni ca tii cu Dinamo, Steaua, Rapid. Iata ca in afara de Mircea Sandu am mai descoperit un suporter al Sportului.
pe 23 January 2009 21:18
buna seara! AG ,ai pus-o din nou ca lumea!de data asta insa am fost pe aceeasi lungime de unda.sotia mea ride si ma intreaba daca nu cumva am comandat articolul.foarte tare!
pe 23 January 2009 21:18
a cam pus-o Radoi,nu?
pe 23 January 2009 21:32
Dar de o Cupă a Cupelor şi de o Cupă UEFA câştigate de Gică fără Dinamo în teren îşi amintesc?
si inca ceva “arta aruncarii bumerangului”
pe 23 January 2009 21:34
are vreo legatura otv-ul lu dd cu bumerangul lui borcea de le-ai postat una dupa alta? sa nu carecumva sa o readuca pe elodia. daca nu o readuce nici nu stie ce pierde
pe 23 January 2009 21:36
Poate ca isi aminteste domnul Borcea de aranjamentele de care s-a salvat Gica Popescu plecand de la Dinamo.
pe 23 January 2009 21:36
Borcea sa motiveze…pe la DNA, imobilele (terenuri etc) luate pe la Constanta, Bucuresti…, “valizele” carate prin Belize off-shore-uri dupa transferuri s.a.m.d.
Gica Popescu a motivat in teren, in Liga Campionilor, in Nationala, in semifinale si finale de Cupa Campionilor, Cupa Cupelor si Cupa UEFA, in meciurile in care a castigat Cupa Cupelor si Cupa UEFA si peste tot unde a evoluat (mai putin la Dinamo…).
Ce trist pentru fotbalul romanesc sa aiba atatia martzafoi, smenari, cu intelect subliminal dar…”mari afaceristi” (imobiliari, cu precadere…) in conducerea atator cluburi…
pe 23 January 2009 21:52
bravo…
azi ai fost senzational…
pe 23 January 2009 22:05
parerea mea este ca se face mult prea mult tam-tam pe niste simple declaratii!!!n-am vazut in viata mea asa ceva si citesc zilnic presa din anglia si din germania…ce-i aia sa scrii articole peste articole ca ala a zis nu stiu ce despre celalalt si celalalt i-a raspuns altceva lu ala!!!!
e confuz…m-am pierdut..si credeti-ma ca nu duceti lipsa de alte subiecte,doar sunteti comozi…
pe 23 January 2009 22:06
@danny
A pus-o original. Cand l-am vazut cum trece pe dreapta imperial printre De Ceglie si Chiellini, apoi cum ii intoarce mainile lui Buffon plasand fenomenal mingea la coltul lung, mi-au dat lacrimile de emotie… Pe margine, Ranieri era in pragul unei crize de nervi, iar The Great One se pregatea de inca o conferinta de presa in stilu-i caracteristic… In tribune, Moratti ii servea lui Gigli o aroganta si, zambindu-si in barba, se gandea ca a facut cel mai tare transfer de la Ronaldo incoace… Ce mai, m-am simtit mandru ca sunt Roman!
Prietena mea rade, imi da o palma peste fata si ma-ntreaba cand am sa incetez sa mai visez cu ochii deschisi…
pe 23 January 2009 22:06
da-mi un mail sa iti zic de sintetic. prietenii stiu de ce
pe 23 January 2009 22:15
PS: Si n-am fost singurul. Am plans la unison cu Gigi.
PPS: Piţurcă: “Cu ce este Gourcuff mai bun decît Cristi Tănase?”
Chiar asa… Cu ce?
pe 23 January 2009 22:17
Eu am noroc, are cine sa-mi dea palme… Piturca, saracul, e singur in toata chestia asta fotbalistica…
pe 23 January 2009 22:22
PS: Oarecum off-topic (era timpul):
Ieri a murit un fotbalist francez de 23 de ani, Clément Pinault, atac de cord (pe 18.01). Juca la Clermont Foot…
pe 23 January 2009 22:26
sau de prestatzia fantastik a lu’ PEPENE in returu’ cu Lazio?!?!
pe 23 January 2009 22:37
Bah, Andrei Niculescu mi-a furat calamburul cu Al Clasico…
Offff, pacat ca n-avem drepturi de autor pe-aici
pe 23 January 2009 22:40
Mai fratioare, de ce nu va uitati voi si in curte la celelalte echipe? Va roade ca Dinamo e pe primul loc si ca va intra in Liga iar echipa voatsra de suflet (Steaua, Rapid, Timisoara, Cluj etc) va ramane pe afara! Fiecare echipa are propria strategie. Deocamdata lui Dinamo i-a mers asa. Ce a facut Steaua daca a procedat altfel??? S-a acoperit de rusine si jena in Liga Camponilor. Sa nu-mi spuneti ca a ajuns acolo ca stie toata lumea cum a ajuns si cate valize si manarii a facut Becalii ca sa puna mana pe banii celor de la UEFA. Intr-o singura privinta ai dreptate: anul in care Steaua a jucat semifinala de UEFA dar asta pentru ca a dat de … Rapid in sferturi caci altfel nu pupa acolo. Ca sa nu mai intreb cine i-a batut in semifinale… si nici cum….
Toti oamenii pe care Dinamo i-a repatriat au jucat sau joaca la nationala.
Intreb si eu un lucru: care ar fi solutia voastra? Si mai ales financiar as vrea sa stiu, cum ati face voi? Cu ce bani ati cumpara jucatori de prima mana din Europa?
Spre deosebire de alte cluburi, Dinamo, totusi, a promovat multi jucatori formati in curtea proprie. Nu cred ca puyem sa spunem acelasi lucru despre Steaua sau Rapid in ultiimii 20 de ani. In tur, dintre primele 7 echipe, Dinamo a fost echipa care a folosit cei mai multi romani, de multe ori chiar toata echipa.
Si atunc ce aveti voi de reprosat? faptul ca nu este echipa cu care tineti voi pe locul 1???
Sunteti cam jenanti!i
pe 23 January 2009 22:41
@roach:nu inteleg ce te-ai “dramatizat” asa.eu m-am referit la bani.lovele.euroi.fotbalul de acolo nu mi se pare deloc interesant.am zis doar ca la evolutia si la golul marcat or sa-i mai bage arabii ceva in plus.nu pt asta a plecat?asa ca spune-i prietenei tale sa-ti mai dea o palma.poate-ti revii….
pe 23 January 2009 22:45
@danny
Nu m-am dramatizat (si Actul II, din partea ta, nu e necesar). Am incercat si eu un exercitiu de stil. Dar nu era nimic personal. Ma scuzi daca am lasat alta impresie.
PS: Prietena mea n-are nevoie de invitatii ca sa dea palme
pe 23 January 2009 22:59
@dragos:pai tocmai asta e,ca ne-am uitat.vad ca esti foarte atent cu detalii despre steaua,rapid,vorbesti de sferturi si semifinale de uefa,de liga campionilor…poti sa ne spui si de dinamo ceva in aceasta privinta? macar en-gross.vorbesti de valize si minarii.trecind peste faptul ca jiji nu a cumparat,totusi,nici un meci direct al stelei,sa nu uitam ca borcea a pus botul la milionul lui impreuna cu turcu,rednic si fotbalistii la acel dinamo-cfr 1-0.nu mai vorbesc ca au stat capra si campionatul trecut la dinamo-cfr 1-2.asa ca scuteste-ne de moralitatea lui dinamo.ceea ce ramine de drept sint cupele europene.repet,poti sa ne spui ceva de dinamo in aceasta privinta?
pe 23 January 2009 23:15
@roach:am inteles ce ai vrut sa spui si de aceea am glumit.imi cer scuze pt neintelegere.
pe 23 January 2009 23:16
Stimate domnule Adrian si stimate domnule Decebal din partea a multi, foarte mullti dinamovisti va transmitem salutul , personalizat pentru voi, lui MARIUS NICULAE
pe 24 January 2009 00:02
roach,
asa e la inceputuri , uita sa te mentioneze
pe 24 January 2009 00:04
Generatia crescuta pe baza de BLATURI dixit! purple dog este motivul pentru care dinamo este Juve a Romaniei.(in Italia aproape toate galeriile au o factiune intitulata Anti-Juve)
Mai rau e ca asemenea rebuturi trag in jos si ceea ce ar fi putut fi “suporteri adevarati”…gen Mihnea Ionescu…pacat…
pe 24 January 2009 00:46
radu
Gica Popescu, in momentul in care a venit la Dinamo, era un rebut cu 13 trofee, printre care Cupa Cupelor si Cupa UEFA.
Mircea Sandu nu tine cu Sportul. Din cate a spus, a tinut cu Dinamo.
Daca prin “Ratzoi” te referi la Radoi, nu e “al nostru”. Si da, dupa mine, si el a plecat la o echipa destul de slaba. Vazand meciul din seara asta …
pe 24 January 2009 00:48
purple dog
Va multumesc foarte mult si va transmit salutul roman “Salve et i”.
pe 24 January 2009 00:49
eduard
adriangeorgescu222@yahoo.com
pe 24 January 2009 00:51
asa coane. vrem singeeeee…
pe 24 January 2009 00:52
Dragos C
Ce inseamna “lui Dinamo i-a mers asa”? Mie mi se pare ca ai sai conducatori aplica strategia “fruntas la sat”, in timp ce declara ca viseaza la LC.
pe 24 January 2009 00:53
roach
A zis nea Piti asta?
pe 24 January 2009 00:55
piturca are dreptate. tot 2 picioare au si unu’ si celalalt. balonul e rotund si folbalul se joaca tot 11 la 11, dar important este sa-ti doresti mai mult… nu mai zic…
pe 24 January 2009 02:47
ma asteptam ca gica popescu, prin asocierea cu distinsii domni fratii becali, sa se contamineze de la acestia la capitolul maniere elegante, sa foloseasca niste termeni mai rafinati cand ii descrie pe mai tinerii sai colegi sai de breasla.
Urat din partea sa. Nu-l vad pe topescu, de exemplu, sa spuna in public despre urmasii sai in ale comentatului, ca ar fi niste rebuturi.
Una e s-o gandesti, sau s-o spui intr-un grup de prieteni, alta sa apari in presa cu astfel de diagnostice. Chestie de bun simt.
El ce produce la scoala lui de fotbal?
pe 24 January 2009 03:12
boro
Da, cuvantul e dur si nemeritat. Eu am vazut secventa la TV, omul a nuantat totusi intr-un fel.
pe 24 January 2009 03:26
@AG
Nuantarile sunt irelevante. Doar e pauza competitionala… Si cum handbalul nu poate ocupa mai mult de o pagina de ziar, restul de 15 sunt rezervate lui Gica si Mirel
pe 24 January 2009 03:29
roach
Si matale tot pasare de noapte?
pe 24 January 2009 03:30
Eu am avut placerea de a-l intalni personal pe Gica Popescu. Am avut placerea de a conversa cu el si nu ca intre fotbalist si fan ci ca intre oameni si compatrioti. Gestul lui fata de mine m-a facut sa-l respect si mai mult. Deci orice ati spune despre Gica Popescu mie nu-mi veti putea schimba parerea despre el niciodata. Singurul lucru care conteaza pt mine e propria-mi experienta. Deci pot spune un singur lucru: Gica Popescu – RESPECT – ca om si ca fotbalist.
pe 24 January 2009 03:58
ady! de ce nu spune nimeni adevarul? dinamo a ajuns sa-si reinregimenteze pensionarii datorita faptului ca a secat IZVORUL CRAIOVA. A SECAT PENTRU EI.nu mai pot fura talente.asa ca se caroesc si ei cu ce pot.
pe 24 January 2009 03:59
asa ca se carpesc si ei cu ce pot.
pe 24 January 2009 04:56
cred ca la tine pe blog am citit despre alin totorean. Iata o aventura recenta de-a sa, care era sa-i fie fatala:
http://www.hotnews.ro/stiri-diaspora-5353236-update-exploratorul-alin-totorean-salvat-din-desertul-australian-dupa-sunat-romania.htm
pe 24 January 2009 05:34
ce aveti cu dinamo…abia asteptati sa improscati cu noroi..ataci in plm si pe steaua sau rapid…nu va-ti saturat sa tot dati in dinamo….
pe 24 January 2009 06:14
ca de obicei,iute si piperat.perfect articol.multumim
pe 24 January 2009 07:31
Robert are dreptate! Chiar aşa! Ce aveţi cu Dinamu?! Câştigă cupe, campionate, ne reprezintă prin Europa, dar ce să facem dacă săracii de ei au tot timpul ghinion la tragerile la sorţi, şi pică tot timpul cu mari echipe precum Elfsborg sau NEC Nijmegen. Ce pretenţii să avem când joacă cu aceste echipe?!
pe 24 January 2009 07:45
imi placea inainte de tine…dar esti praf ca si Decebal Radulescu. Gica Popescu sa se duca in Turcia ca de vreo 6-7 ani incoace critica fotbalul romanesc dar nu face nimic ca sa-l imbunatateasca, ba mai mult are probleme cu DNA
pe 24 January 2009 09:20
Domnule,
Oare ce-i da dreptul lui Popescu sa jigneasca în presa alti oameni ?
Poate doar faptul ca a fost si el jucator?
Si eu sunt jurnalist ca si dvs. si chiar mult mai varstnic, dar asta nu-mi da dreptul sa spun public despre dumneavoastra ca sunteti ca jurnalist UN REBUT.
Pot sa spun ca nu-mi place stilul dvs, ca nu-mi place ce si cum scrieti, da nu ca sunteti un rebut.
Oare acest Popescu Gheorghe are putin caracter ?
Eu unul cred ca si el are dubii în aceasta privinta.
E un foarte mare fost fotbalist, dar ca OM …
pe 24 January 2009 10:26
@calugarul:dar pe marius niciolaie cum il vezi cind spune ceea ce spune?
@purple dog:caracterul vostru s-a remarcat iarasi.daca un dobitoc a spus o mirlanie voi aderati imediat.ati fost atit de incintati de ceea ce a debitat analfabetul ala incit tineti sa o transmiteti si altora.sinteti tari,intr-adevar.ca fularul.apropo,”a debita” nu este o injuratura.
pe 24 January 2009 11:17
Faptul ca Gica Popescu a facut atatea de “unul singur” nu cred ca ii da dreptul sa spuna ce a spus.Daca la Dinamo sunt rebuturi nu stiu ce jucatori mai sunt la celelalte echipe…oare ei sunt deja in stare de putrefactie? Un juator mare cum a fost Gica ar trebui sa stie sa fie si un om mare.Dar nici o sansa.
pe 24 January 2009 11:35
Normal ca fiind stelist nu ai cum sa scrii de bine despre Dinamo,mai ales atunci cand te incurajeaza unu’ care nu e de-al tau dar e tot impotriva lui Dinamo…Voi,majoritatea “jurnalistilor” sunteti niste rebuturi si nu stiti sa fiti echidistanti!
pe 24 January 2009 11:43
Adrian este super meserias!
pe 24 January 2009 11:57
cel mai bun articol al tau din ultima vreme…
pe 24 January 2009 12:29
articolu asta e cuminte fatza de cel al lui decebal radulescu..omu ala a uitat k un ziarist sportiv trebuie sa fie sau macar sa dea impresia k este impartial…cand am citit articolu ala..si cand am vazut ce-a putut sa scrie si mai ales cu cata ura a putut sa scrie omul ala despre dinamo..aproape mi-au dat lacrimile de furie
pe 24 January 2009 12:52
mai da chiar toti ziaristii s-au pus pe atacat Dinamo?
ce va deranjzeaza ma asa mult ca am sarit toti, de la actionari, foste glorii pana la suporteri sa ne aparam jucatori?
ce trebuia sa stam in genunchi sa-i multumim lui Gica Popescu ca ne jigneste jucatorii?
Cu ce e cazul Tamas diferit de cazul Ogararu? Si cu toate astea vad ca nimeni nu se leaga de Ogararu toti trageti doar in Tamas.
Vreti perofrmanta dar vad eranjeaza cand jucatori romani de valoare aleg Dinamo. pai cum sa faca Dinamo performanta daca toti jucatorii ar pleca?
Gica Popescu a contribuit din plin la lipsa de performante ale lui Dinamo in Europa prin vanzarea de jucatori dinamovisti impreuna cu fratii becalii in orice campionat de unde venea o oferta
Va rog ceva domnule georgescu nu vreau sa mai primesc nici un articol de-al dumneavoastra pe mailul meu, va rog sa ma stergeti din adresa dumneavoastra, m-am lamurit ce valoare aveti, sunteti la fel ca restul, si la fel ca restul(gica popescu, decebal radulescu, tolontan si altii) abia astept sa va vad cu unghia-n gat la vara cand sarbatorim campionatul cu nr 19.
In rest ramane cum a stabilit Marius Niculae
pe 24 January 2009 12:53
@AG
Reactia violenta a dinamovistilor nu cred ca e atat la adresa mesajului cat la adresa mesagerului . Desi spusele lui Popescu contin o mare doza de adevar, venind din gura unuia din cele mai mari rebuturi aduse de Dinamo, produc un acces de perplexitate comparabil cu cel pe care l-ar fi produs Himmler condamnand holocaustul.
Ca sa nu mai vorbim ca nu stiu ce credit sa acord afirmatiilor despre transferuri ale unei persoane cercetate penal pentru evaziune fiscala la …ai ghicit, transferuri.
Nu in ultimul rand, m-am saturat de morga unora ca Popescu,Tiriac sau Lupescu al caror principal argument in sustinerea opiniilor proprii este moralitatea lor exemplara, cand de fapt, desi ca sportivi au fost profesionisti desavarsiti, acum nu sunt nimic mai mult decat niste infractori de drept comun.
Si de cand o Cupa a Cupelor si o Cupa UEFA castigate reprezinta un permis in alb pentru jigniri adresate altor colegi de breasla ? Pai in conditiile astea cam ce ar putea spune un laureat al premiului Pulitzer despre tine ?
pe 24 January 2009 13:04
@AG
Off-topic.
Daca urmaresti mai atent meciurile lui Dinamo si/sau ale nationalei, vei vedea ca Tamas sare pe sub 3-4 centrari pe meci. Probabil si de aia nu prea a prins radacini prin alte parti, mai ales ca in general lumea asteapta de la un fundas central in primul rand sa respinga centrari si doar ca un bonus sa dea o pasa lunga …
pe 24 January 2009 13:24
On topic
Romanime, la multi ani!
pe 24 January 2009 13:25
AfterD
Salut!
Când Gică Popescu a venit la Dinamo era la finalul unei cariere în care a realizat ce n-au realizat toate “rebuturile” aduse în prezent în Ştefan cel Mare. Corect?
pe 24 January 2009 13:26
he’s aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!
pe 24 January 2009 13:29
Intotdeauna m’am intrebat in ce este Borcea expert…
pe 24 January 2009 13:40
@Gaby
Asta nu modifca deloc faptul ca la un puct al carierei a fost si el un rebut.
@Jim
Well … kind of.
pe 24 January 2009 13:57
Iti amintesti de cuele eurtopene castigate de Popescu fara Dinamo in teren,dar de DNA,iti amintesti,de EVAZIUNE FISCALA,de coruptie tot fara Dinamo in teren iti amintesti.Ca sanu mai vorbim de cercul de ,,oamenii onorabili”in care se invarte Popescu Gheorghe, infractor dovedit(singurul din fotbalul romanesc la nivel mare).Lectii de moralitate si rebuturi ar trebui satina la JILAVA ca acolo ii eralocul.Daca faceam eu evziune fiscala,sau el in SUA scapam?.
pe 24 January 2009 14:25
AfterD
El a fost un rebut la 35 ani. Cei de care a vorbit el nu au ajuns la vârsta asta.
pe 24 January 2009 14:28
Tofalvi, pe 23, în pursuitul de la Antholz.
pe 24 January 2009 14:45
Astazi avem:
MU – Tottenham (FA Cup) 19:15
Juve – Fiorentina 21:30
Barca – Numancia 23:00
pe 24 January 2009 14:53
date noi in dosarul “valiza”:
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/836910/Radu-Marino-ii-cere-lui-Becali-sa-cumpere-terenurile-din-Cluj/
pe 24 January 2009 15:07
sunt dinamovist ,dar tre sa-ti dau inca odata dreptate,din pacate!!!
daca ar evolua dinamo macar la jumatate din valoarea la care scrii tu………………..
pe 24 January 2009 17:01
Cristi Borcea este ca intotdeauna distractiv. Detinatorul recordului de iluzii stralucite si enormitati declarate s-a intrecut din nou pe sine:D ( bine recunosc e mare la lupta cu Becali pentru titlul asta ).
.
Dinamo este echipa care a dominat topul rusinilor suportate de echipele romanesti in europa in ultimii 10 ani. Dar de ce sa fiu rau , domina la capitolul asta de 15 ani chiar:D.
Mai ramane sa il auzim si pe Mititelu ca echipa lui este campioana de drept a ultimelor 5 editii de campionat si putem sa privim cu mandrie ca un jucator roman participa la unul din celel mai importante derbi-uri ale lumii fotbalistice nemancatoare de porc
Felicitari pentru articol Adrian si ne revedem la urmatorul, you made a believer out of me:D.
pe 24 January 2009 18:24
tare editorialul. de departe cele mai bune din ziarul asta care altfel e doar o fituica a Stelei.
pe 24 January 2009 18:54
Ciudat, nu-mi amintesc ca in ultimii 15 ani Dinamo sa fi pierdut in Cupele Europene cu 5-0… Nici sa fi luat 5 goluri acasa, chiar daca adversarul s-a numit Lazio, Everton sau Manchester United. Dar, bineinteles, rusinea nu o judeca cel caruia i se intampla un anumit lucru, ci observatorul “impartial” din afara. Rusinea nu e un sentiment, e o valoare matematica perfect masurabila, aplicand Teorema lui Pitagora (generalizata).
pe 24 January 2009 19:16
Buna seara.
pe 24 January 2009 19:18
AG
Salut. A-nceput Manchester – Tottenham. Cupa Angliei, Sport Klub.
pe 24 January 2009 19:21
roach
Multumesc mult. Ma uit.
pe 24 January 2009 19:21
Hopa, deja Tottenham are 1-0!
pe 24 January 2009 19:25
calugarul, AfterD
Am spus deja acest lucru. Cuvantul ales este dur si nemeritat. Aici Popescu a gresit si ar trebui poate sa-si ceara scuze.
Dumi
Se rezolva. Multumesc.
pe 24 January 2009 19:29
incerc sa fiu on topic
Hai Unirea !
pe 24 January 2009 19:29
I miss Wayne
pe 24 January 2009 19:30
Cel mai frumos fotbal din lume!
pe 24 January 2009 19:30
roach
John Wayne?
pe 24 January 2009 19:33
roach
Lasa ca si Tevez e fenomenal!
pe 24 January 2009 19:38
mala
N-ai reusit… Unirea e coniac
AG
E adevarat, dar mie mi se pare un pic moale… Dar ce zici de Welbeck?
pe 24 January 2009 19:40
roach
Zic ca va fi meci superb. Am facut post nou, dedicat
http://www.adriangeorgescu.ro/2009/01/24/finala-cupei-angliei/
pe 24 January 2009 19:41
roach
dintr-o virgula m-ai facut betivan
pe 24 January 2009 19:42
@dumi:cam despre ce” jucatori de valoare” spui ca au ales Dinamo?
pe 24 January 2009 19:44
stai frate ca am uitat
Hai Dinamo !
daca si cu asta ies prost , trec pe unirea ala
pe 24 January 2009 19:54
Am o intrebare. De ce Borcea vrea sa se lase de fotbal cand Dinamo o sa ajunga in Liga ? De jena ????
Si inca una pentru Adrian.Sportul a fost cea mai bi=una echipa romaneasca care a ajuns vre-o data in B.Forta Sportu!!!!!
pe 24 January 2009 20:09
joy division
A mai fost si Rapidul.
pe 24 January 2009 20:16
Buna Seara
pe 24 January 2009 20:19
Domnule Adrian, Gica Popescu si Hagi nu sunt cei mai mari fotbalisti ai Romaniei
daca calculezi dupa trofeele din palmares. Adevaratul mare jucator al generatiei de aur este
Raducioiu.Palmaresul lui este mult mai bogat si daca nu ar fi fost “sapat” la nationala ar fi ajuns
mult mai departe. Cat despre cupele castigate acestia nu le-au castigat singuri asa ca mai lasati din merite la o parte.
Vorbind despre Dinamo ar trebui spus ca nu au ajuns in grupele Ligii Campionilor,pentru ca au intalnit
echipe ca Manchester United, Lazio etc si nu pe BATE BORISOV, Galatasaray (unde tusierul a avut orbul gainilor
si a calificat Steaua).Spre deosebire de altii Borcea o tine pe Dinamo acolo sus, si de bine de rau Dinamo se bate
mereu la titlu.
pe 24 January 2009 20:36
Seara buna.
malasuerte
Tradatorule.
Hai Unirea! Cu Unirea pana la moarte.
pe 24 January 2009 20:43
X™
Salve, monser.
toni
Nici nu a afirmat nimeni ca ar fi cei mai “trofeizati” jucatori romani.
“Susul” unde Borcea tine Dinamo e relativ, depinde de sistemul de referinta.
pe 24 January 2009 20:47
popescu cat a jucat la dinamo a facuto ca un veritabil rebut nu poti sa mi spui de performantele de afara ar inseamna ca traieste din amintiri daca era intr-o tara civilizata ar fi avut probleme cu legea a facuto pe impresarul fara licenta mai are ceva pe la fisc …Ati uitat ca la dat afara pe piti ca lui piti nui placea aere de vedeta a baciului un exemplu de profesionist nu popescu daca ar avea putin bun simt nar jicni un club unde au activat parcalab nunwailerii lucesu dinu si multi dintre fostii colegii lui poescu de la nationala nau jucat la dinamo ca rebuturi cum a jucat el la noi in vest a jucat dar cu ce ma incalzeste cand a revenit a fost rebut el nu niculescu.Culmea e ca ziaristii pana acum pa buna dreptate spun mereu ca daca nu tinem fotbalisti de valoare in tara nu avem performanta iar acum dinamo il are pe loby tamas zicu niculae iar popescu zice ca ei trebuie sa plece afara. Eclar are ceva cu clubul lucru nepermis in alte tari iar ziaristii ii dau dreptate daca asta e experienta cu carew vine el din vest nu avem nevoie schimbari de antrenori de pe pozitie de jucator fiscul impresar fals acum si jicnirea unui club domnu ziarist nu vedeti ce vede toata lumea fara sa fie ziaristi
pe 24 January 2009 22:13
daniele,ne-ai spart.vorbesti ca un dinamovist adevarat,care se cheama Vasile Turcu.si asta fara sa te “jicnesc”.cred ca esti doar TEMORAT.
@J:de data asta chiar a fost musai.
pe 24 January 2009 22:13
nu cred ca a castigat cupa aia uefa dupa ce a plecat de la dinamo … nu ?
pe 24 January 2009 23:16
mda.. acolo unde nu-s (contra)argumente,se baga i injuratura(penibil,chiar daca se vrea a fi mucalita)..
Tevez e smecher-smecher(a se vedea scula:),Rooney e doar un fighter.
pe 24 January 2009 23:47
A spune despre o intreaga generatie ca e crescuta pe baza de blaturi e tot o injuratura, chiar daca tu crezi altceva. Orice afirmatie jignitoare e o injuratura. A spune ca un individ, 2, 100 ii trag in jos si pe ceilalti e, de asemenea, o injuratura la adresa celor care nu au injurat niciodata Steaua/Rapidul sau suporterii ei. Si o afirmatie neadevarata. Care personal nu ma atinge, fiindca, desi fotbalul e un fenomen social, eu cred ca eu trebuie sa raspund DOAR pentru faptele mele. Nu pentru ale lui Borcea, nu pt. ale lui Niculae jignind Steaua, nu pt. ale lui Torje cantand manele cu Steaua, nu pt. ale lui purple dog. Stiu, crezi ca ai facut un lucru nobil jignind un om care a jignit primul. Dar a baga in aceeasi oala alti oameni care n-au nimic in comun cu acea injuratura e o ofensa.
PS: A avea argumente NU e echivalent cu a avea dreptate.
pe 24 January 2009 23:50
hai Sportul!
Nope. Rooney e jucator misto. Nu e doar un ouvrier.
pe 24 January 2009 23:51
@AG, joy division
Cea mai buna echipa care a ajuns in B e, conform performantelor, UTA Arad, campioana de 6 ori a Romaniei, depasita doar de Steaua, Dinamo si Venus.
pe 24 January 2009 23:53
nico
am fost deturnat de roach
dar a fost doar de moment
pe 24 January 2009 23:55
mala
Eu doar spuneam ca nu esti ontopic, cum credeai
pe 24 January 2009 23:56
roach
vezi ce-mi faci?
te corectez ,cea mai buna echipa din B e Unirea !!
Alba Iulia ,normal
n-am argumente pentru asta,dar stiu ca am dreptate
stiu ca lupta cu Valcea la promovare
pe 25 January 2009 00:00
mala
Valcea, de ceva ani, se lupta cu ea insasi la promovare. E destul de greu sa ceri unor jucatori sa te duca in A, ei stiind ca, odata ajunsi acolo, vor fi disponibilizati fiindca nu sunt de A…
La anu’ cred ca o sa ai 2 motive de bucurie, o sa fie 2 Uniri in A
PS: La multi ani, azi, de ziua Unirii
pe 25 January 2009 00:01
O urare venita la miezul noptii… Tardiv
pe 25 January 2009 00:03
roach
la multi ani si tie
si lui nico
suporterii Unirii din toate colturile sunt rasplatiti
pe 25 January 2009 00:12
roach
mie-mi placea Vidakovic de la Valcea
pe 25 January 2009 00:18
Din pacate a fost doar imprumutat de la Pandurii… Era unul din cei 2-3 care erau la nivelul primei divizii… Restul si-au aratat valoarea in ultima etapa… A fost dezamagire mare, mai ales ca era primul meci in deplasare al CSM-ului la care ma duceam…
pe 25 January 2009 00:18
(La Baia Mare, apropos… Prima mea vizita in Maramures
)
pe 25 January 2009 00:19
mergi cu echipa?
daca mergi la Alba , anunta-ma
daca nu cumva au jucat deja acolo
pe 25 January 2009 00:21
bravo adrian. si eu am cam aceeasi parere din ce se intampla cu dinamo acum. cred totusi ca mai corect era sa spuna “jucatori reesapati”. dinamo ii vinde, ii aduce inapoi, ii “spoieste” putin, dupaia ii vinde undeva unde primesc mai multi bani ca sa aiba batranetile asigurate apoi se reintregeste haita si tot acest fenomen este ciclic. asa inteleg ei fotbalul.
pe 25 January 2009 00:22
Tocmai, ca nu prea merg… Si asta se intampla campionatul trecut… La Alba jucam in retur. Etapa 28. In tur am batut 2-0
Esti din Alba?
pe 25 January 2009 00:24
am copilarit acolo , mult
dar sunt la o aruncatura hotarata de bat ,la Cluj
anunta-ma daca mergi, poate bem berea aia
pe 25 January 2009 00:26
Pot sa te anunt daca merg la U Cluj, nu?
Etapa 24
pe 25 January 2009 00:27
cat despre 2-0 imi amintesc , dar am avut noroc cu jocul rezultatelor
in copilarie , ma lua tata, mergeam la toate meciurile,si acasa si in deplasare
am vazut Cavnic,Lupeni,Motru,Sf Gheorghe, Bocsa
ce mai
pe 25 January 2009 00:27
clar
si mai bine
pe 25 January 2009 00:30
In copilarie mergeam in deplasari doar cu handbalul… Dar nu ratam nimic acasa la fotbal
pe 25 January 2009 00:33
un meci la Cavnic sau Bocsa nu se compara cu nimic
pe 25 January 2009 00:35
roach
ramane cum am stabilit , ma anunti
tre sa-l rugam pe AG sa ne schimbe adresele
pe 25 January 2009 00:37
singura problema e sa vedem in ce parcare are loc meciul
stadionul lui U e ras de pe fata pamantului ,asta a fost partea simpla
pe 25 January 2009 00:38
Evident.
In ce sens?
pe 25 January 2009 00:40
AG
te rog cand citesti ,trimite adresa mea de mail lui roach
multumesc
pe 25 January 2009 00:43
k
pe 25 January 2009 00:46
pana citeste AG parca vad ca se blocheaza mailul tau , de la admiratoare
pe 25 January 2009 00:50
AG
mai bine, trimite-i te rog adresa mea si nu sterge postul ala
pe 25 January 2009 00:53
Cel mai bine
pe 25 January 2009 00:56
Ma bag la somn, maine am meci important cu Dinamo, pe soccermanager. Ma viziteaza Milan si trebuie sa dorm bine, poate visez tactica victorioasa
(In seara asta am batut cu Steaua 5-1 la Partizan Belgrad, deci ar trebui sa vina usor somnul)
Noapte buna
pe 25 January 2009 01:00
noapte buna
tuturor
pe 25 January 2009 12:54
De departe cel mai slab articol pe care l-ai produs vreodata. Dincolo de performantele fotbalistice, Popescu nu prea mai e nimic onorabil. Cuvantul EVAZIONIST iti spune ceva? Gandeste-te ca bogatanul Popescu a “uitat” sa declare fiscului 400.000 de dolari ori de cate ori achiti cate ceva la stat din banii tai mult mai putini si poate si mai munciti. Si asta e doar ce a rasuflat, or mai fi si altele, ca doar n-o fi prieten degeaba cu Becaliotii de atat amar de ani…
Intentia lui a fost clara de a ataca clubul Dinamo, pentru care a jucat opt meciuri, a incasat un purcoi de bani si a produs un fotbal demn de Iodi sau Meride. Ce nu-i convine? Ca fotbalisti cu potential, precum Tamas, lancezesc in campionatul romanesc? Dar cum sa creasca valoarea acestui campionat? Daca Tamas nu are voie, Radoi, Stefan Radu, nu, “rebuturi”, straini nu, cu cine? Ne recomanda Popescu vreunul de la Scoala sa? De ce nu il nominalizeaza pe Mitea la capitolul rebuturi, care e sub contract cu Becali, ci pe Niculescu, vai, care nu e?
Popescu ce era la Hannover? Atunci cand ziaristii de acolo il numeau “agent de circulatie care sta la centrul terenului, da din maini dar nu il asculta nimeni?” El poate spune ca a jucat in Germania?
Hai sa ne amintim si de CM’ 94, sfertul cu Suedia, cand Popescu dormea la golul lui Andersson, dar golul acela a ramas in istorie doar ca golul lui Prunea, pentru ca Prunea nu era al gastii, pe cand Popescu, da. Adica al gastii care a complotat intru demiterea lui Piturca, antrenorul care calificase echipa la CE fara infrangere! Ar mai fi destule de zis despre Popescu…Oricum, pe zi ce trece devine tot mai mic in ochii microbistilor…
pe 25 January 2009 13:58
@Adrian G.
Daca l-ai fi auzit de dl Popescu opinand despre data limita a
platii impozitului pentru profitul realizat si sanctionarea
infractiunii de evaziune fiscala, ti-ar fi starnit aceleasi
amintiri duioase despre fotbalistul Gica Popescu?
In orice alta tara, ne putem aminti pataniile unora ca
Graff, Becker etc.
Atunci cand la 35 de ani, fundas de meserie, libero de
ocazie,raspopit de Gurita si Bratu in meandrele rebutului
numit Div A, caruia un club ii intinde atat o mana cat
si un CEC de 300.000 dolari plus 200000 de prime,
doar pt ca era un rebut cu imagine si care se forta a-si
demonstra siesi ca marcajul la Anderson este inca o iluzie, atunci
insumand toate acestea, nu pot spune decat , un ilustru ex-rebut
nu poate avea decat o moralitate resapata
Un repetent moral care a ales mai degraba sa-si murdareasca coiful si armura,
la Lecce, fundul Germaniei si Dinamo, in loc sa se apuce de arta precupetiei la Craiova, nu devine decat
un biet lup moralist care se straduieste din rasputeri sa-si intinda elasticul de la chiloti pana il plesneste
mai tare pe bucile subrezite de efort.
e trist cand un fotbalist de prim rang a ajuns sa-si incheie cariera intr-un univers second, dar cand mai si alege sa-si murdareasca fostul univers,
atunci devine penibil
pe 25 January 2009 15:55
poate este expert in dansuri .
http://www.andreibv.wordpress.com
pe 25 January 2009 15:58
Eu zic ca ar trebui ucis cu pietre pt. delict de opinie Popescu asta. E, daca ar fi venit Iisus sa spuna chestia asta, il credeam… Desi… Daca stam sa ne gandim bine, nici ala nu era chiar usa de biserica. Fiindca nu conteaza CE a spus un om, ci CINE e omul. Ma rog, cu exceptia cazului cand zice de bine. Atunci poate ii gasim si parti bune. Atunci poate memoria noastra selectiva va selecta din partea cealalta.
PS: Evaziunea si sportul merg mana. Nici Schumi nu-i strain, nici Il Dottore. Asa ca sa nu ne-ntrebati de ce aducem in discutie asta cand atacam niste declaratii pur sportive ale lui Gica, da?
)
pe 25 January 2009 16:09
PS: Urmeaza (trebuie sa urmeze
): “Auzi, ba, Georgescule, da’ tu ce-ai facut, ba pt. fotbalul romanesc?”
pe 25 January 2009 16:54
ADRIANE, ESTI PENIBIL. HABAR NU AI SA FOLOSESTI CUVANTUL ADEVAR. PUTEAI SA SPUI SUPOZITIE. FARA ACESTI JUCATORI REPATRIATI POATE NE BATEAM LA RETROGRADARE SAU ERAM IN DERIVA CA RAPIDUL. NU AI DE UNDE SA STII. CEI MAI MULTI DINTRE CEI REVENITI SUNT FOTBALISTI BUNI SI AU JUCAT BINE. IN REST, VA LAS CU SALUTUL LUI MARIUS NICULAE. STITI VOI CARE.
pe 25 January 2009 16:59
roach
pai da nu?
pe 25 January 2009 17:15
roach
ce amfitrion superb
a sters
pe 25 January 2009 18:21
mala
Si mi-a trimis si mail. Multam
pe 25 January 2009 18:25
pe 25 January 2009 21:32
Nu cred ca esti corect acum. In primul rand Dinamo este un club important din fotbalul romanesc, iar Baciul fara oi este un hot care a vrut sa pacaleasca statul cu vreo 400.000 de euro din transferul unor jucatori de la Dinamo si Rapid. Un hot nu trebuie sa conduca FRF-ul niciodata, iar ca valoare a fost mereu in urma lui Hagi. A fost capitanul lui Ronaldo, dar acesta din urma este un Nume in fotbalul mare pe cand aparatorul POPESCU este un nimeni. A fost capitanul Barcelonei intr-un moment in care in Spania erau la putere Real, Deportivo sau Athletico si in afara de C3 CASTIGAT acolo nu cerd ca a avut vreo performanta. La Galatasaray la cupa Uefa castigata nu cred ca a jucat un rol important. Acolo era un grup de jucatori Hagi, Sas, Sukur, care duceau meciul de la un cap la altul. Asta este Gica Popescu un frustrat ca nu mai poate face “afaceri” cu DINAMO si nu are ce cauta in fotbalul romanesc. Utilitatea lui ar fi zero pentru ceea ce inseamna fenomenul fotbalistic. Cat despre jurnalistii de sport din Romania o intrebare:
” Unde sunt? Chiar avem o presa sportiva?”
pe 25 January 2009 22:31
Uite ca am avut gura aurita
pe 25 January 2009 23:06
mala
Mi-a prins bine somnul…
DINAMO BUCURESTI 3 - 0 Milan
F.BRATU 42
P.CODREA 57
M.RADOI 72
Radoi asta e fenomenal
pe 25 January 2009 23:09
roach
De acum inainte poti sa te numesti roach gura de aur.
pe 26 January 2009 08:22
pot sa-ti zic, d-le georgescu, urmatoarele: stii cate pase f.bune si lungi au dat ghionea si goian in ultimii doi ani? oricum mult mai multe decat tamas, militianul din brasov! nu crezi, numara-le, sau vino la antrenamentele stelei! te astept in antalya!
pe 26 January 2009 09:35
roach radoi la dinamo?? nu iti e rusine:)
eu am vreo 18 echipe pe soccermanager din care cu vreo 8 am sanse sa castig campionatul:)
pe 26 January 2009 09:41
@dan ce ai ma de faci atatea spume ‘clau’ al tau este un rebut o stie toata lumea ce performante are ca jucator ? un titilu de campion si gata e vreun super jucatori 2 echipde de liga 2 pe afara si intoracerea cu coada intre picioare ce insemna? ce altceva decat R E B U T
laso mai moale catelush adevarul doare
pe 26 January 2009 11:18
roach
gura de aur ce esti
nico
iarta-mi ratacirea
pe 26 January 2009 12:38
malasuerte
De data asta se trece cu vederea desi cam usor te-ai lasat tu deturnat.
pe 26 January 2009 12:46
intr-un fel ai dreptate in ce spui dar nu cred ca era tocmai GICA POPESCU cel ce trebuia sa-si dea cu parerea despre DINAMO,avand in vedere prestatia lui cam in toate partidele in care a jucat pt DINAMO,sdica jucand nu penibil ci f penibil.O fi fost el mare ,dar la sf carierei a jucat catastrofal la toate echipele la care a evoluat.Tocmai de aceea era ultimul om care trebuia sa pronunte cuv REBUT.
pe 26 January 2009 12:56
nico
mie-mi spui ?
povestea vietii mele
pe 26 January 2009 16:56
nico
eu si gica popescu
pe 26 January 2009 17:41
e clar..mare dreptate ai..echipa asta n o sa ajunga nicaieri..popescu are mare dreptate cand a zis ce a zis..pai niculescu e un terminat..tamas ar putea mult mai mult..degeaba ai talent daca nu ti place sa muncesti..un fotbalist adevarat e 20% talent si restul munca
pe 26 January 2009 18:07
@octavian
Nu mi-e rusine
E un setup international, n-am voie sa iau decat romani in echipa, deci am luat ce-i mai bun, incepand cu Mutu si Chivu. Radoi… A fost simplu. Gigi se saturas de el
Eu am mai multe echipe, din Ro Steaua si Rapid (CFR am avut, dar dupa juma’ de sezon m-au dezamagit rezultatele si am renuntat)… Mie-mi place sa le iau din diviziile 3-4 si sa le urc. De castigat campionatul cu Chelsea sau Inter nu-i greu si am si reusit, dar intra in sfera normalitatii, nu prea ma pot lauda de calitatile mele pt. asta
pe 26 January 2009 20:56
Georgescu trage peste…
pe 26 January 2009 20:58
Romania Spania 23-25
pe 26 January 2009 21:07
roach
Dinamo merge brici
pe 26 January 2009 21:34
ce gustos a fost mielu…ziua dreptatii parca a fost pe 4 mai,nu?
pe 26 January 2009 22:12
Citeodata scrii bine. O sugestie: Scrie despre recentele “interviuri” aparute pe situ-l gsp ale lui Miron Cozma la adresa lui Dragomir, etc.
Iata comentariul meu depsre ce am citit: “Mutumim ziarului GSP ca exista si ne pune pe monitoare toata jegosenia din Romania. Un puscarias vorbind despre alt puscarias. Ce poate fi mai minunat decit un interviu luat unuia care ne-a indoit spatele in ‘90 si din cauza caruia multi au parasit Romania? Foarte trist sa constati ca totul a fost ca sa creem o generatie de ratati”
pe 26 January 2009 22:49
Dinamo Steaua ` 90 , pe tvr 2 , acum
pe 26 January 2009 23:00
1-0 Steaua min 14
pe 26 January 2009 23:36
Eu ma uit la Mitica Blajinu
Stiu deja rezultatul
pe 27 January 2009 00:18
m-ai prins blajinule
nb
pe 27 January 2009 00:54
clatita
De acord cu tine, insa pana la un punct. Afirmatiile lui Cozma aduc niste informatii interesante despre lumea fotbalului romanesc
pe 27 January 2009 04:06
Merci pt raspuns.
Wu am stat 5 zile in spital in ‘90 din cauza “declaratiilor” lui Cozma, ca noi, golanii, terorizam Bucuretsiul.
Nu spune nimic si chiar daca ar spune nu ar trebui mediatizat ci lasat uitarii. Nu spune nimic interesant, dar vezi tu, FSN-ul este din nou la putere si trebuie sa se bage in seama.
Voi, sau unii din voi, ziaristii se pare ca nu a-ti inteles de ce si pentru ce, noi am visat atunci ca mizerii de genul acestor oameni vor dispare pe veci. Ei nu au disparut, doar noi cei care am crezut ca se poate si altfel am ales pribegia!
Sa traiesti
pe 27 January 2009 11:48
Gica Popescu are drepatate.Ar trebui apreciat ca si–a spus sincer parearea ,ca un profesionit ,ca un mare jucator si ca fost jucator al lui Dinamo.Si daca nu a reusit atunci la Dinamo nu a fost vina lui ,ci a antrenorilor de atunci si a conducatorilor.Dinamo va avea probleme daca nu -si rezolva problema fundasilor laterali si a unui conducator de joc de exceptie.Daca n-o rezolva nu va lua nici anul asta campionatul si nu va juca nici in Liga Campionilor.Sa mai fie foarte atenti la pile-putere si la valize.Gica ,Balaci si Cami ar trebui sa aiba usa deschisa in permanenta la Dinamo.Bourceanu,Varga…..ar trebui adusi pentru completarea lotului.
pe 27 January 2009 12:29
clatita
Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat atunci.
pe 27 January 2009 16:54
ai cam incurcat rebutul cu deseul in conditiile in care nu sint sinonime! “jucatori biodegradabili” intra la categoria deseu, nu au nici o legatura cu rebuturile. oricum, daca te referi la jucatoriii romani, ambele categorii amintite mai sus sint prea generoase.